به انقلاب ادغام بپیوندید!
مزایای بسیاری برای VOIP تجاری وجود دارد که هزینه آن کم است ، تقریباً به هیچ سرمایه گذاری اولیه ای احتیاج ندارد و گستره ای جهانی را ارائه می دهد که اکثر سرویس های تلفنی سنتی نمی توانند با آن رقابت کنند. علاوه بر این عوامل آشکار ، سیستم های تماس Voice Over IP نیز محبوب هستند زیرا ادغام آنها با سایر انواع نرم افزارهای تجاری آسان است. در زیر ، تعدادی از مهمترین انواع نرم افزارهایی که کاملاً VOIP را تحسین می کنند آورده ایم:

نرم افزار CRM

مدیریت ارتباط با مشتری یا همان CRM که به طور معمول نامیده می شود ، برای کمک به صاحبان مشاغل در جهت راهنمایی مشتریان و مشتریان بالقوه خود در هر مرحله از چرخه حیات مشتری به کارآمدترین شکل ممکن طراحی شده است. حتی در عصر تجارت سایبری ، تماس های تلفنی همچنان بخش مهمی از چرخه حیات مشتری برای درصد زیادی از مشاغل است. و به همین دلیل یکپارچه سازی VOIP / CRM بسیار مفید است. برای مثال ، نگه داشتن معیارهای مربوط به اطلاعات تماس گیرنده ، روند خرید و سوالات مکرر ، می تواند به صاحبان مشاغل کمک کند تا پیشرفت های اساسی داشته باشند.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

ویژگی های بک آپ گیری ابری

در عصر کلان داده ها ، اطلاعات مشتری همه چیز است. نگه داشتن شماره تلفن ، آدرس ایمیل ، سابقه خرید و… در پرونده بازاریابی موثر را تسهیل می کند. و ضبط ، ذخیره و نمایش یکپارچه این نوع اطلاعات در طی هر تماس تلفنی مشتری می تواند به بهبود کارایی فوق العاده کمک کند.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی

همه تماس های دریافتی از طرف مشتری نیست! یک کسب و کار رو به رشد همچنین باید درگیر استخدام ، و تقویت روابط قوی با افزایش ستاره ها در سازمان باشد – و یک مجموعه نرم افزاری مناسب منابع انسانی مدیریت موثر این مسائل را تسهیل می کند. مزایای تلفیق نرم افزار مدیریت منابع انسانی با مجموعه مرکز ارتباطی شما باید به اندازه مزایای تلفیق آن با نرم افزار CRM شما آشکار باشد!

برنامه های مدیریت پروژه و وظایف

ارتباطات کارآمد و موثر عامل اصلی بهره وری در عصر اینترنت است. و نرم افزار مدیریت پروژه اغلب بهترین راه برای ایجاد برنامه ها و برنامه های پویا ، هماهنگ ، امکان کار گروهی، خلاقیت و موفقیت طولانی مدت است. نه تنها راه حل های ویپ بصورت یکپارچه با مجموعه نرم افزارهای مدیریت پروژه و وظایف ادغام می شوند – بلکه حتی سیستم ارتباطات متحد UC 1 مخصوص خود را نیز ارائه می دهد.

نرم افزار حسابداری

با ادغام سیستم تماس تلفنی با مجموعه حسابداری عادی خود ، به دفترداران خود ابزاری را می دهید که برای موفقیت لازم دارند. از زمانبندی تماس های یادآوری به مشتریانی که هنوز قبض های خود را پرداخت نکرده اند ، تا یافتن اطلاعات مهم تماس سریع و کارآمد – دلایل زیادی وجود دارد که تیم حسابداری شما از اینکه ویپ برای آنها کار می کند هیجان زده می شوند.

ادغام ایمیل

به خصوص اگر از مجموعه Outlook و یا Google Voice استفاده می کنید ، تلفیق تماس های شما با ایمیل هایتان هرگز آسان نبوده است. و در دنیای امروز ، هرچه ارتباطات الکترونیکی به طور فزاینده ای متأثر و تأثیرگذار می شود ، مسلماً پیش رفتن از منحنی این وحدت اجتناب ناپذیر ایده خوبی است.