اگر قصد ارتقا سیستم تلفن را دارید ، سوالات مهمی دارید که باید به آنها پاسخ دهید.
این راهنما برای شما مناسب است اگر می خواهید سیستم تلفن قدیمی خود را با یک سیستم مدرن جایگزین کنید. وقت خود را برای ارتقا سیستم تلفنی کسب و کار خود از طریق این ۱۰ علامت ببرید:

آیا قبض تلفن شما زیاد و غیرقابل پیش بینی است

آیا قبض تلفن شما زیاد و غیرقابل پیش بینی است

در این صورت ، ارتقا سیستم تلفن شما بهVoice over IP (VoIP)یک برد آسان و صرفه جویی در هزینه است. هزینه سیستم های تلفنی قدیمی به دلیل تجهیزات در محل ، صدور مجوز ، نگهداری ، خطوط تلفن جدید ، تکنسین ها و تماس های بین المللی به سرعت افزایش می یابد.

تعویض به سیستم تلفن ابری می تواند تا ۶۰٪ در قبض تلفن شما صرفه جویی کند. این شما را قادر می سازد:

  • از اتصال باند پهن موجود خود به جای سخت افزار و سیم کشی پرهزینه استفاده کنید.
  • به لطف نامحدود بودن نرخ مکالمه بین المللی رایگان و محلی با هزینه کم در هزینه های تماس صرفه جویی کنید.
  • سیستم تلفن خود را از یک داشبورد کاربر پسند مدیریت کنید و به ارائه دهنده VoIP اجازه دهید بقیه موارد را مدیریت کند.
  • با حداقل هزینه، خطوط تلفن جدید و همچنین مکانهای جدید اضافه کنید.

ساده، یک سیستم تلفن ثابت هر ماه حدود ۵۰ دلار برای هر خط هزینه دارد و معمولاً فقط مکالمات محلی را با این نرخ انجام می دهد. بسته به نیاز شما و ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید ، هزینه یک خط تلفن سیستم VoIP معمولاً برای شما کمتر از ۲۵ دلار خواهد بود و شما می دانید که هر ماه صورتحساب شما دقیقاً چقدر خواهد بود.

 وقتی سیستم تلفن شما منسوخ می شود

 وقتی سیستم تلفن شما منسوخ می شود

وقتی سیستم تلفن شما منسوخ می شود نگهداری آن نه تنها گران است ، بلکه به فناوری نیز متکی است که در نهایت از رده خارج خواهد شد. هر زمان که قطعه ای از تجهیزات شما خراب شود ، یافتن قطعات جایگزین و یک تکنسینی که بتواند از پس رفع آن برآید مشکل تر خواهد بود.

اگر سیستم تلفن شما یک دهه یا بیشتر عقب باشد ، دریافت راه حل های فن آوری جدید اضافه شده به پشته فن آوری برای شما نیز دشوارتر خواهد بود. سازگار نخواهند بود و بیشتر از منافع ناامیدی برای شما به همراه خواهد داشت.

آیا می خواهید CRM ،تلفن های جدید اداری با ویژگی های جذاب یا ابزارهای همکاری داخلی به تنظیمات خود اضافه کنید؟ به روز رسانی سیستم تلفن را همزمان در نظر بگیرید.

سیستم تلفن شما نمی تواند از کارمندان از راه دور پشتیبانی کند

سیستم تلفن شما نمی تواند از کارمندان از راه دور پشتیبانی کند

بیش از ۳۸٪ شرکت ها امروزه کارمند از راه دور دارند. آیا شرکت شما یکی از آنهاست؟ اگر نه ، چه چیزی مانع شما می شود؟ این احتمال وجود دارد که جواب در امتداد جواب ما باشد ما فقط نمی دانیم که چگونه این کار را با سیستم تلفن فعلی خود انجام دهیم.

اگر کارمندان شما تماس های زیادی برقرار و دریافت می کنند و اغلب همکاری می کنند ، این یک چالش منطقی است. اگر می خواهید یک خط تلفن اضافه کنید که به تلفن دفتر کار متصل نیست ، سیستم تلفن قدیمی شما را عقب نگه می دارد. اگر کارمندی در حال جابجایی مکان ها باشد ، نمی تواند به راحتی شماره تلفن خود را با آنها جابجا کند.

با استفاده از VoIP،کارمندان شما می توانند تحرک و انعطاف بیشتری داشته باشند

با استفاده از VoIP،کارمندان شما می توانند تحرک و انعطاف بیشتری داشته باشند

وقتی سیستم تلفن خود را به فضای ابری منتقل می کنید ، کارمندان شما نیازی به اتصال به همان شبکه خطوط تلفن فیزیکی ندارند. آنها می توانند شماره تلفن و تمام ویژگی های تلفن خود را از طریق تلفن نرم افزاری یا تلفن میز VoIP با خود به خانه ببرند.

این ارتقا باعث می شود که کل نیروی کار شما متصل باشد در حالی که تمام ارتباطات شما را روی یک سیستم تلفنی مستقر می کند که مدیریت آن آسان است. تیم های از راه دور شما می توانند در روز کاری خود سازمان یافته ، متمرکز و انعطاف پذیر باقی بمانند.

سیستم تلفن شما برای تجارت شما بسیار مهم است

سیستم تلفن شما برای تجارت شما بسیار مهم است

یک سوال آخر برای شما وجود دارد: در مقیاس ۱ تا ۱۰ ، سیستم تلفن شما برای موفقیت در کسب و کار شما چقدر مهم است؟ اگر از آن برای ارائه خدمات به مشتری ، لذت بردن از مشتری خود ، صحبت با چشم انداز ، فروش نزدیک و همکاری با همکاران استفاده می کنید ، تقریباً به ۱۰ رسیده اید.
به عبارت دیگر ، سیستم تلفنی شما باعث ایجاد یا شکستن بهره وری ، وفاداری مشتری و شانس شما برای درآمدزایی جدید می شود.
اگر نمی توانید بدون سیستم تلفن خود کار کنید ، به یکی از آنها نیاز دارید که در هر شرایطی می توانید به آن اعتماد کنید. و اگر کسی که در حال حاضر آن را ندارید ، زمان آن برای ارتقا است.