از آنجایی که فناوری پیشرفته با بودجه کم به سرعت به یک امر عادی تبدیل شده است ، شرکت های بیشتری به دنبال مشاورانی هستند که به آنها کمک کند تا تصمیم درستی را هنگام صحبت از مخابرات خود بگیرند. سوالات متداول مربوط به یکپارچه سازی ، بازگشت سرمایه ، بهره وری و قابل اطمینان بودن را می توان توسط یک متخصص آگاه فناوری اطلاعات برطرف کرد. بسیاری از ارائه دهندگان، با برقراری ارتباط با مشاوران فناوری اطلاعات و ارائه مشارکت محکم و فناوری ایکه با اطمینان می توانند به مشتریان خود ارائه دهند ، در این فرآیند شرکت می کنند.

شرکت ها فناوری سفارشیVOIP را ارائه می دهند در حالی که به تیم های فناوری اطلاعات اجازه می دهد روی سیستم های داخلی حیاتی تمرکز کنند و مشتریان را با شبکه های سالم تر کار کنند. در اینجا لیستی از ۳ روش اساسی وجود دارد که با مشاوران و مشتریان آنها کار می کند تا این موقعیت برد / برد را برای همه ایجاد کند.

۱. ارزیابی و توصیه

با ادامه رشد صنعت VOIP ، تصمیم گیری برای شرکت ها بین خدمات و ارائه دهندگان به طور فزاینده ای دشوار خواهد شد. شرکت هایی که بیشترین سود را از طریق هاست VOIP / PBX می برند ، تجربه و منابع اطلاعاتی کمی دارند و تصمیم گیری را بسیار دشوارتر می کنند.

مشاوران فناوری اطلاعات می توانند به عنوان یک منبع قابل اعتماد در این صنعت استفاده شوند. مشاوران می توانند از کلیه مشخصات فنی گرفته تا ویژگی ها و مزایای خدمات مختلف را در اختیار تصمیم گیرندگان قرار دهند. و هنگامی که زمان آن فرا می رسد، مشاوران در آنجا هستند که ارائه دهندگان بهتر را براساس اعتبار و عملکردی ارائه می دهند که قرار است از طریق آنها دنبال شوند و تجارت همگان را روان تر کنند.

یک ارائه دهنده قابل اعتماد ، مشتری جدید خود را به رسمیت می شناسد و مشتری می تواند با اطمینان از عملکرد و خدمات ، فناوری خود را ارتقا دهد. بیشتر اوقات ، مشتریان به دنبال مشاوران فناوری اطلاعات خود هستند تا به هر حال بهترین تصمیم را بگیرند.

۲. تقسیم و تسخیر (اهداف IT)

به جای اینکه مشاور فناوری اطلاعات همه امور را بپذیرد و روی هیچ چیز تمرکز نکند ، اهداف شبکه را می توان تقسیم کرد و بنابراین بهتر مدیریت می شود. این امر به ویژه در مورد سیستم های VOIP که مستلزم توجه و تخصص زیادی به طور مستقل از سیستم های دیگر است ، صادق است. یک شبکه داخلیVOIPبه راحتی می تواند به باری بر دوش منابعITشرکت و وظایف مشاوران فناوری اطلاعات باشد.

با ارائه دهندهVOIPهاست شده، مشاوران فناوری اطلاعات می توانند اهداف دیگری را متمرکز کنند در حالی که سیستم صوتی توسط متخصصان حفظ می شود. به جای استفاده از سیستم های صوتی و داده ای ، وظایف شبکه را می توان توسط متخصصان تقسیم و حل کرد. این می تواند به طور بالقوه باعث صرفه جویی در هزینه ها و بهبود راه حل های فناوری اطلاعات در همه جبهه ها شود.

و هر زمان که یک مشاور فناوری اطلاعات به پشتیبانی نیاز دارد ، تیم VOIP میزبان را دارد که می تواند به آن اعتماد کند و یک شبکه پشتیبانی IT قوی تر برای مشتری ایجاد می کند.

۳. ایجاد یک تیم قابل اعتماد

شرکت هایی که از طریق مشاوران فناوری اطلاعات خود راه حل های جدیدی می یابند تیم منسجم تری ایجاد می کنند. گزینه دیگر این است که خدمات متعدد فناوری اطلاعات را برون سپاری کنید بدون اینکه هیچ یک از ارائه دهندگان یا اعضای تیم یکدیگر را بشناسند یا به آنها مشاوره دهند. مشتری و مشاور فناوری اطلاعات می توانند از اعتماد به نفس بیشتری در موارد اضافه شده توسط شخص باتجربه اطمینان حاصل کنند. به طور کلی ، این یک تیم را از ارائه دهندگان خدمات پراکنده دور می سازد.

با بیشتر شدن سرویس های مبتنی بر فضای ابری، این امر برای تصمیم گیرانی که سابقه فنی ندارند مفیدتر می شود. مزایای برون سپاری – انعطاف پذیری ، کاهش هزینه ، پشتیبانی و نگهداری – از طریق ایجاد ارتباط با مشاور فناوری اطلاعات ، کاهش خطر و عدم اطمینان حاصل می شود.

هدف ایجاد شبکه ای از متخصصان فناوری اطلاعات است که بتواند بهترین خدمات را برای مشاغل دارای بیشترین سود برایVOIPمیزبان به ارمغان آورد. شرکت ها همیشه نباید این تصمیمات را به تنهایی اتخاذ کنند ، به همین دلیل ارائه دهندگان میزبان VOIP همیشه به دنبال مشارکت با مشاوران هوشمند فناوری اطلاعات و شفاف سازی تصویر کلی برای تصمیم گیرندگان و مشتریان هستند. این یک برد واقعی برای همه افراد درگیر است.