بازدهی در کسب و کار یکی از معیار هاییست که برای تمامی شرکت ها، از بزرگ گرفته تا کوچک، اهمبت بالایی دارد. ایده های خوب و سخت کوشی کارمندان تا زمانی که ابزار مناسبی در اختیار نباشد نتیجه کاملی نمی دهد.

راهکار های تجاری می توانند سطح تولید شما را بالا یا پایین ببرند. بدین ترتیب، باید حواس تان باشد که حتما از ابزار مناسبی استفاده کنید؛ تا نتیجه ی آن را هم در کسب و کار، و هم در حساب بانکی خود ببینید.

به همین دلیل هرروزه شرکت های بیشتری تاسیسات خود را به فضای ابری انتقال می دهند. فضای ابری مشمول دامنه ای از ویژگی ها می شود که می توانند تاثیر به سزایی بر عملکرد کسب و کارتان بگذارند. این ویژگی ها با قیمتی عرضه می شوند که برای تمامی شرکت ها قابل پرداخت است.

دفعه بعدی ای که به فکر افزایش خروجی دفترتان افتادید، این ۳ ویژگی فضای ابری را در نظر بگیرید تا بتوانید سطح تولیدی تان را بالاتر ببرید.

3 ویژگی فضای ابری برای بازدهی کسب و کار

داده هایتان را به طور آنلاین ذخیره کنید

دو چیز که واقعا می توانند جریان کار در دفترتان را کند کنند، فضای ذخیره ضعیف و همکاری ضعیف هستند.

فضای ابری به شما اجازه می دهد به آسانی فایل هایتان را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید. کارمندان تان می توانند به فایل ها دسترسی داشته باشند، ویرایش شان کنند و به اشتراک بگذارند شان. این یعنی همکاری می تواند بدون تماس های تلفنی و جلسات طولانی رخ بدهد.

در نظر داشته باشید که این فایل ها تنها وقتی پشت میزتان هستید قابل دسترسی نیستند.

بیایید واقع بین باشیم، هیچ مدیری تمام روز را پشت میزش نمی گذراند. با ذخیره کردن اسناد و گزارشات مهم در فضای ابری، قادر خواهید بود هر لحظه که نیاز داشتید به تمام اطلاعات دسترسی داشته باشید؛ فرقی نمی کند در درفتر باشید یا در جاده. این ابزار برای دورکاری به طور چشمگیری بازدهی را بالا می برد و کار در خانه را باارزش تر می کند.

ذخیره اسناد در فضای ابری یکی از تاثیرگذارترین روش ها برای افزایش بازدهی در دنیای تجارت امروز به حساب می آید. ذخیره و کار کردن روی اطلاعات در فضای ابری به فرآیند کار شما سرعت می بخشد و به شما و گروهتان اجازه می دهد که بیشترین بازدهی خود را داشته باشید.

ارتباط در هر مکان

فارغ از اینکه کسب و کار شما در چگونه محیطی برپا شده است، سیستم تلفن همیشه یک التزام است.

اگر شرکت شما از یک سیستم تلفنی آنالوگ استفاده می کند، به احتمال زیاد تمام چیز هایی که از یک سیستم تلفنی می خواهید را نمی توانید از آن بگیرید.

پروتکل صدا بر اینترنت، یا وُیپ امروزه تبدیل به استاندارد شرکت ها در همه جای دنیا شده است. خیزش ناگهانی محبوبیت آن مدیون چند معیار بخصوص از جمله کارایی و قابل حمل بودن می باشد.

ویپ به شما تضمین می دهد که بتوانید از هر مکانی که در آن در حال کار هستید با مشتریان تان در تماس باشید. این را هم در نظر داشته باشید که سیستم های ویپ به شما خدمات و ویژگی هایی می دهند که تلفن آنالوگ هرگز نمی تواند ارائه دهد.

گروه شما می تواند بدون هیچگونه قطعی یا وقفه تماس را از تلفن رومیزی به تلفن همراهش انتقال دهد، در حالی که شما به طور آنلاین می توانید بر فعالیت ها و عملکرد آنان نظارت کنید. این موارد به شما کمک می کنند تا با سرعت، اطلاعات و آگاهی بیشتری در مورد کسب و کار خود تصمیم گیری کنید.

استراتژی CRM خود را ادغام کنید

از دیگر مزایای استفاده از سیستم های ارتباطی مبتنی بر فضای ابری، این است که می توانید از ابزار های دیگر مبتنی بر فضای ابری، مانند CRM بهره مند شوید.

CRM به شما تحلیل هایی کامل از هر مشتری به شما ارائه می دهد. تا با شناخت کامل مشتری، بازدهی کسب و کار خود را بهینه کنید.

با خدماتی از قبیل تاریخچه کامل هر مشتری و پردازش خودکار به گروهتان کمک می کند تا آگاهی بیشتری نسبت به مشتری داشته باشد و روی او متمرکز شود.

با پشتیبانی ای که یک CRM ابری به شما ارائه می دهد، گروه شما قادر به ساخت یک رابطه بین شرکت شما و مشتریان فعلی و آینده تان در کمترین زمان ممکن خواهد بود.