دیگر برای همه واضح است که امروزه کسب و کار ها حتی بیش از پیش بر فناوری های ارتباطی تکیه کرده اند. شرکت هایی که خودشان را به سرعت با تغییرات بازار وقف می دهند، از دیگر کسب و کار ها جلو می‌افتند.
یکی از همین راه ها تهیه ی یک سیستم تلفنی برای دورکاریست تا اعضای گروه تان بتوانند از هر نقطه ی دنیا با یکدیگر تماس بگیرند.
واقعیت این است که دیگر تمام کارمندان برای بازدهی داشتن نیازی به حضور در دفتر ندارند. گذراندن اکثر اوقات خود در دفتر کار چندان برای کسی خوشحال کننده نیست. این مسئله گاهی آن قدر بغرنج می شود که از فرط درماندگی راجع به مسیر شغلی و تمام تصمیم هایمان شک می کنیم.

گزارش وضعیت دورکاری در سال 2020
اما امروزه پدیده ی دورکاری اوضاع را کاملاً برای نیروی کار تغییر داده است.
نظرسنجی اخیر ما روی ارتباطات تجاری نشان داده است که کارمندان هرروز اوقات زیادی را پای تلفن شان می گذرانند و ارتباطات شان با همکاران شان از همین طریق است.
آزادی عمل برای انجام کار ها به طور مستقل، خود یک عنصر انگیزه بخش است. گفته می شود که دورکاری موجب افزایش اخلاقیات، خلاقیت و نوآوری می شود.
یکی از بهترین راه ها برای بالاتر بردن بازدهی کارمندان دورکارتان، ارتقاء سیستم تلفن محل کارتان می باشد.
بیایید باهم مروری بر ویژگی ها، هزینه ها و مزایایی که باید از سیستم تلفی تان بخواهید داشته باشیم.

ویژگی های الزامی سیستم تلفن دورکاری

ویژگی های الزامی سیستم تلفن دورکاری

ارتباطات یکپارچه همان قدر برای یک کسب و کار کوچک ارزشمند و تاثیر گذار است که برای یک شرکت بزرگ می تواند باشد. این دقیقا به چه معناست؟

شرکت ها از ارتباطات یکپارچه برای تعامل با بکدیگر از طریق تماس های تلفنی، پیام رسانی، کنفرانس صوتی، و به اشتراک گذاری صفحه نمایش استفاده می کنند. این به آنها کمک می کند که سد های میان مصرف کننده و ابزار ارتباطی شان را بشکنند.

ابزار دورکاری و استراتژی ها نقش پررنگی در انعطاف پذیری در محل کار دارند. با گسترش روز افزون استفاده از سیستم ویپ، کار دیجیتالی و ارتباطات یکپارچه دست یافتنی تر شده است.

سیستم های تلفنی ویپ خدمات و قابلیت هایی به کاربران شان ارائه می دهند که روزی تنها مختص مراکز تماس بزرگ بوده اند. این ویژگی ها امروزه استاندارد سیستم های تلفنی اکثر دفاتر کار به حساب می آیند.

  • مسیریابی تماس
  • دستیار خودکار
  • دایورت تماس
  • صف تماس
  • پیام صوتی تصویری
  • تبدیل پیام صوتی به ایمیل
  • فوروارد کردن پیام صوتی
  • مدیریت پیشرفته تماس
  • تحلیل تماس
  • ضبط تماس
  • نرم افزار تلفن همراه

مزایای سیستم تلفن دورکاری کدام اند؟

مزایای سیستم تلفن دورکاری کدام اند؟

  1. متصل ماندن به مشتریان و همکاران
  2. همگی از سیستم تلفن یک دفتر استفاده می کنند
  3. در دسترس بودن
  4. کنفرانس صوتی و تصویری
  5. دقیق و سازمان یافته کار کردن
  6. امنیت سیستم تلفن
  7. محافظت از حریم شخصی

آینده ی سیستم تلفن دورکاری

آینده ی سیستم تلفن دورکاری

همان طور که محل کار کارمندان متغیر می شود، سیستم های تلفنی نیز همین رویه را پیش می گیرند. چرا که مزایای سیستم های تلفنی مبتنی بر فضای ابری به مدیران کسب و کار ها ثابت شده است.

شرکت ها همین الان هم متوجه مزایای فراوان فضای ابری شده اند. میلیون ها کسب و کار در سراسر دنیا از طریق گوگل و آفیس ۳۶۵ ایمیل دریافت و ارسال می کنند، تا درگیر هزینه های نگهداری سرور نشوند.

تغییر وضعیت موجود به سیستم های تلفنی دورکاری قدم بزرگ بعدیست.

کسب و کار ها همچنان برای پشتیبانی از کارمندان شان به تکامل فناوری ها و پلتفرم هایشان ادامه می دهند. گفته می شود تا سال ۲۰۲۸ سه چهارم شرکت ها از گروه کارمندان دورکار بهره خواهند برد.

یکی از مثال های این تغییرات درماتیک، دستگاه فکس است. دستگاه فکس که زمانی به عنوان یکی از اساسی ترین تجهیزات دفتری به حساب می آمد حال کمیاب شده است. امروزه می توانید با سرویس فکس آنلاین مثل ایمیل فکس ارسال و دریافت کنید.

فکس آنلاین شرکت ها را از سخت افزاری بزرگ و جاگیر فارغ کرده و جریان کار داخلی را بهبود بخشیده است.

حفظ تطبیق پذیری در ارتباطات به کسب و کارتان کمک می کند که برای اتفاقات غیر متقربه آماده باشد. انتقال سیستم تلفن تان به فضای ابری به نوآوری شما کمک کرده و شما را قادر به سازگاری با هر تغییری در بازار کار می سازد.