اگر مدیریت کسب و کاری را بر عهده دارید، ویپ دوست خوبی برای شما خواهد بود. پروتکل صدا بر اینترنت (ویپ) اشاره به دامنه ی وسیع فناوری هایی دارد که از اینترنت استفاده می کنند تا تماس های تلفنی را برقرار یا دریافت کنند.

با ویپ، یک ابزار قدرتمند برای کسب و کارتان خواهید داشت که هزینه اش معادل تنها بخشی از هزینه ی راه اندازی و نگهداری یک مرکز تماس سنتی می باشد.

تمام سرویس ها  و تعرفه های ویپ ویژگی های یکسانی ندارند. پس ضروریست که ویژگی هایی را انتخاب کنید که گروه تان واقعا به آنها نیاز داشته باشد و بتواند خواسته های امروز و فردای آنها را پاسخ دهد.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

حال می خواهیم باهم ۱۰ ویژگی برتری که در شروع تجارت تان می تواند کمک شایانی به شما برساند را باهم بررسی کنیم تا با دید بازتری سرویس ویپ خود را انتخاب کنید:

 تماس های صوتی نامحدود

اکثریت تعرفه های تلفنی ای که هزینه را بر اساس دقایق تماس محاسبه می کنند برای کسب و کار ها مناسب نیستند. آنها روی بازدهی و تاثیرگذاری شما، روابط تان با مشتری، و پتانسیل بازگشت مشتری برای خرید دوباره تاثیر منفی خواهند داشت.

اکنون وقت خلاص شدن از شر چنین تعرفه ها و نگرانی مدت زمان تماس است! پس به دنبال تعرفه ویپی باشید که تماس های نامحدود عرضه کند.

  تماس سه جانبه

گاهی اوقات سه نفر برای تشکیل یک شرکت کافیست. هرچه نباشد سه کله بهتر از یک کله است!

برای چنین شرایطی، تماس سه جانبه بهترین گزینه برای شماست. با استفاده از ویپ، تماس سه جانبه به یک استاندارد بدل خواهد شد. این مکالمات سه نفره روی یک تماس واحد به معنای مکالمه ای سریع تر و موثر تر است.

 کشش تماس

کشش تماس قابلیت انتقال بدون توقف مکالمه تلفنی از یک دستگاه به دستگاهی دیگر است.

برای مثال، می توانید بدون اینکه طرف مقابل تان متوجه شود تماس را از تلفن ثابت به خط موبایل انتقال دهید.

 پورت شماره تلفن ها (حفظ شماره های مخاطبین پیشین)

شماره تلفنی دارید که هم شما و هم مشتری تان به آن عادت کرده اید؟

جای نگرانی نیست. بسیاری از ارائه دهندگان سرویس ویپ به شما اجازه می دهند شماره تلفن سابق خود را حفظ کنید و از آن در کسب و کار جدیدتان استفاده کنید. خودتان را از زحمتِ دادن شماره جدیدتان به تمام مشتریان سابق جلوگیری کنید. تنها کار لازم، این است که مکالمه ای که داشتید را ادامه دهید.

  پل کنفرانس

پل کنفرانس ویژگی ایست که به شما اجازه می دهد با بیش از سه نفر در یک تماس مکالمه کنید.

در کنار دیگر مزایا، این ویژگی مکالمه ی چند جانبه، تقویت کار گروهی، و بالا بردن بازدهی همکاری ها را به ارمغان می آورد.

  نمایش تماس

نمایش تماس به شما کمک می کند تا هوشمندانه تصمیم بگیرید که یک تماس را پاسخ بدهید یا ندهید. این ویژگی با استفاده از آی دی کالِر تصمیم می گیرد که کدام تماس ها را بپذیرد، رد کند، نمایش بدهد و یا به صندوق پیام های صوتی بفرستد.

نمایش تماس از شمار مزاحمت های تلفنی، تماس های تبلیغاتی یا هر تماس ناخواسته دیگری می کاهد. همچنین کارمندان می توانند از آن برای اولویت بندی تماس ها استفاده بکنند تا در ساعات اداری شلوغ، تنها تماس های مهم و ارزشمند را پاسخ دهند.

  انتقال تماس

این قابلیت یکی از باارزش ترین ویژگی های سیستم ویپ است. مخاطب را به طور معمولی و به سرعت به بخش موردنظرش انتقال دهید یا اینکه در صورت نیاز، با او خوش و بش کنید و با گرمی او را انتقال دهید. تصمیم با شماست. اما به هرجهت ویپ یک ارتباط یکپارچه بین تماس گیرنده و شما (یا منشی) برقرار می کند.

  تحلیل تماس

داشتن دانش و تسلط روی مشتری کلید ارتقاء تجارت تان است. اما برای شروع لازم است داده های به-روز را ثبت و تحلیل کنید.

ویپ روی دستگاه های بسیاری کار می کند، اعم از کامپیوتر ها، تلفن های همراه، تلفن های مجازی و تلفن های رو میزی. بنابراین ویپ تمام داده ها را ضبط و پردازش می کند. این داده ها شامل:

  • مدت زمان تماس ها
  • الگو های رفتاری کارمندان
  • عملکرد مستقل هر کارمند
  • و…

می باشد.

 ضبط تماس وامتیاردهی

ویپ ضیط تماس های تلفنی را بسیار آسان کرده. وجود شفافیت کامل در تماس ها می تواند به پیشرفت خدمات مشتری و عملکرد کسب و کارتان منجر بشود. تماس های تلفنی شرکت تان را ضبط کنید تا:

  • استاندارد های کیفی تان را تنظیم کنید
  • آموزش و نظارت بر دیگر کارمندان
  • ماندگار و دائمی کردن مشتری
  • بالا بردن احتمال دائمی شدن مشتری و اطمینان از بازگشت وی برای خرید بیشتر

  حضور آماده پشت خط

عوامل بسیاری می تواند مشتری را دل آزرده کند. اما بدترین شان این است که مجبور باشند به یک خط تلفن تجاری تماس بگیرند تا در نهایت به یک خط اشغال انتقال داده بشوند. در صورتی که از ویژگی حضور آماده ویپ استفاده کنید هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.

ویژگی حضور پشت خط به شما قابلیت نظارت بر اشغال یا آزاد بودن هر خط را می دهد تا بتوانید با یک نگاه ببینید کدام افراد مشغول مکالمه و کدام آماده دریافت تماس بعدی هستند.