ادغام کامل در تمام دستگاه ها و برنامه های مخابراتی اداری شما یک مزیت بزرگ است. همه ما وقت زیادی را صرف می کنیم (احتمالاً زمان زیادی هم دارد) تا بتوانیم گفتگوی چندرسانه ای مداوم را که در تمام کانال های اداری ما جریان دارد همگام کنیم.

مسئله این است که، ما عمدتا متوجه نمی شویم که واقعا چقدر زمان و تلاش برای مدیریت و کاهش کانال ها از دست رفته است. وقتی همه آنها را جمع کنید، تفاوت در همه جبهه ها بزرگ است. بیایید ۵ مزیت برتر ارتباطات یکپارچه (UC) برای تجارت مدرن را بررسی کنیم.

۵ مزیت برتر ارتباطات یکپارچه (UC) برای تجارت مدرن

فهم و استفاده از آن ساده است

همه ما برای یادگیری یک پروتکل جدید، در زیر و بم نرم افزار گزارشگری جدید یا CRM تازه اصلاح شده، مجبور شدیم این مشکل را بیاموزیم. اما اگر بتوانید منحنی یادگیری را کاهش داده و اعتماد به نفس کاربر را در همه ارتباطات خود ارتقا دهید، چه می کنید؟

همه افراد سادگی و سازگاری را دوست دارند، مخصوصاً وقتی صحبت از فناوری های جدید می شود. به همین دلیل iOS و ویندوز ۸ به معیارهای رابط کاربر تبدیل شده اند. در دنیای تجارت، این تأثیر دوگانه باعث به حداکثر رساندن راحتی و شایستگی کارکنان می شود در حالی که برخی از آنها “تأخیر انسانی” یا مشکلی را که هر از گاهی مدیریت فناوری ها با آن روبرو می شویم، کاهش می دهد.

رابط کاربری مشابه و داشبورد مشترک می تواند از این نظر معجزه کند. این امکان که همه اعضای تیم شما با داشتن زرادخانه ابزارهای مخابراتی شما راحت باشند، به معنای انسجام و کارایی است. همچنین به این معنی است که کارمندان شما بیشتر از ابزاری که برای آنها هزینه می کنید استفاده می کنند.

در زمان کمتری بیشتر کار کنید

ما و همتایان صنعت خود، مدتی است که این را تبلیغ می کنیم. جام مقدس مدیریت تجارت بهره وری است.

UC ممکن است در مورد انگیزه دادن به یک تیم برای کار سخت و موثر پاسخ ندهد اما مطمئناً کمک خواهد کرد. در بیشتر موارد، تنها کاری که برای سرعت بخشیدن به یک کار لازم است، توانایی یافتن افرادی است که در زمان مناسب به دنبال آنها هستید تا مراحل خسته کننده گردش کار شما را بهبود ببخشند. با استفاده از UC، مکالمات می توانند از یک پیام فوری ساده به یک کنفرانس ویدیویی کامل با یک تیم کامل تبدیل شوند. حضور به شما امکان می دهد ببینید چه کسی و در چه کانال در دسترس است. برنامه یا دستگاه تغییر نمی کند.

اطلاعات خود را روان کنید

هرچه شرکت شما بزرگتر باشد به احتمال زیاد با جریان اطلاعات با مشکل روبرو خواهید شد. تلفن های خراب را از کودکی به خاطر می آورید؟این چیزی شبیه به آن است غیر از این که تعداد زیادی بچه است و همه آنها دارای تلفن IP ، تلفن هوشمند ، لپ تاپ ، آدرس ایمیل، حساب پست صوتی، برنامه ویدیو چت و موارد دیگر هستند.پیام معمولاً پیچیده است و ممکن است حیاتی باشد!

حداقل کاری که می توانید برای کوچک کردن مشکل انجام دهید این است که مطمئن شوید اطلاعات می توانند بین ابزارهای ارتباطی شما ذخیره و به اشتراک گذاشته شوند. به عنوان مثال CRM مانند Salesforce.com را در نظر بگیرید. اگر سیستم صوتی شما بتواند اطلاعات را مستقیماً وارد نمایه مشتری یا مخاطبین خود کند، چه می کنید؟

مثال دیگر: تلفیق صدا و ایمیل با انتقال ضبط های پست صوتی به آدرس ایمیل، زمان از دست رفته را کاهش می دهد. همه چیز در یک برنامه کاربردی آسان برای مکان یابی و معمول استفاده می شود که اکنون چند منظوره است

نیازی به ذکر نیست که اشکال مختلف همکاری در خط ارتباطات واحد (UC) به وجود می آید: اشتراک اسناد در زمان واقعی، یکپارچه سازی نرم افزار مشترک، رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه کاملاً یکپارچه.

ارتباطات یکپارچه و تصویر بزرگ

آخرین اما مهمترین نقشی است که UC به عنوان یک تجارت پیش می برد. نقشی که امروزه فناوری ایفا می کند و همچنان در پرورش یک رقابت و در حفظ یک استراتژی تجاری سالم تردیدی وجود ندارد.

هر ساله شاهد هستیم که فناوری های جدید به بازار راه می یابند و به سمت جریان اصلی حرکت می کنند. هرچه این برنامه ها و دستگاه ها قدرتمندتر یا تخصصی تر شوند، نیاز بیشتری به نگه داشتن آنها در یک پروسه کلی وجود دارد که اتصال و دسترسی را تضمین می کند.

ارتباطات یکپارچه، در اشکال مختلف آن، راه حلی است که مطمئناً سالها گسترش فناوری و پیچیدگی شبکه خواهد بود. اینکه چگونه می خواهیم به طور موثری از تمام ابزارهای شگفت انگیزی که کسب و کار در اختیار دارند استفاده کنیم.

سود پاداش

کارمندان شما می توانند دستگاه های خود را به کار بیاورند! باید مطمئن شوید که آنها فن آوری مورد علاقه خود را دوست دارند زیرا از آن خود است و شما مجبور نیستید برای همه تلفن بخرید. قدم به دفتر می گذارند و ارتباط برقرار می کنند.