پیش بینی می شود بازار جهانی فناوری تبادل شعبه خصوصی ابر (PBX) تا سال ۲۰۲۳ با رشد ۱۳ درصدی روبرو شود. سیستم های ارتباطی تجاری سنتی PBX برای مدیریت شرکتها هزینه بر است ، اما PBX ابری انعطاف پذیری و ویژگیهای بیشتری را نسبت به سایر گزینه ها به مشاغل ارائه می دهد. PBX ابری و هاست برای سازمان های کوچکی که به دنبال بهبود ارتباطات تجاری خود هستند ، گران نیست.

ارائه دهندگان برتر سانترال رایگان فضای ابری

ویژگی های برتر Freshcaller

Freshcaller

همه ویژگی های PBX در برنامه های رایگان در دسترس نیستند ، اما در ساختارهای طرح موجود هستند.

طرح Sprout Freshcallers شامل شناسه تماس گیرنده ، معیارهای تماس ، شماره تلفن های مجازی محلی و بین المللی و اعلان های دسک تاپ برای نمایندگان است. معیارهای مکالمه برای این ارائه دهنده خدمات برای کسانی که مراکز تماس را اجرا می کنند مفید است زیرا اطلاعاتی را در مورد میزان ترک مکالمه ، مدت زمان هر مکالمه ای که متحمل هزینه می شود و شماره Freshcaller استفاده شده برای تماس را ارائه می دهد.

ویژگی های برتر Freshcaller

  • با توجه به مراکز تماس طراحی شده است
  • گزارش های دقیق تماس
  • کاملاً سازگار با HITECH و HIPAA

بهترین حالت برای: مشاغلی که نیاز به محافظت از اطلاعات الکترونیکی بیمار (ePHI) مانند مراکز تماس تحقیقات پزشکی دارند.

ویژگی های برتر Bitrix24

Bitrix24

با استفاده از برنامه رایگان Bitrix24s ، به کاربران امکان دسترسی به سطح پایه اما یکپارچه سازی CRM VoIP ، دسترسی به فروشگاه آنلاین آنها و ذخیره سازی آنلاین تا پنج گیگابایت داده می شود. Bitrix24 نمای Kanban ویژه ای دارد که مراحل و وضعیت های سفارشی را در سوابق CRM فراهم می کند. سیستم عامل آنها همچنین دارای یک اتصال SIP داخلی است که به تیم شما امکان می دهد یک سرویس تلفنی شخص ثالث موجود را ادغام کند.

ویژگی های برتر Bitrix24

  • ردیابی تماس گسترده در سطح پایه
  • یک ابزارک وب سایت برای فرم های تماس ، درخواست پاسخ به تماس و چت زنده
  • ارسال تماس از راه دور

بهترین حالت برای: سازمانهایی که نیاز به CRM عملکردی همراه با تلفن داخلی دارند.

ویژگی های برترCallcentric

Callcentric

Callcentric دو برنامه PBX مجازی رایگان دارد: IP Freedom و پرداخت به ازای هر تماس. با آزادی IP ، تجارت شما با سایر خطوط تلفنی Callcentric به صورت رایگان در سطح جهان تماس می گیرد. این کاملا بدون تعهد است و برای افرادی که خارج از شبکه هستند تماس ها از طریق SIP URI یا کارگزار SIP برقرار و دریافت می شود. طرح پرداخت هر تماس آنها برای مشاغل بدون نیاز به تماس منظم مفید است. شما فقط درصورتی که شماره گیری خروجی یا ورودی ندارید ، تماس های مورد نیاز خود را برقرار می کنید و هزینه اشتراک ماهیانه از شما دریافت نمی شود.

ویژگی های برترCallcentric

  • برنامه های بدون تعهد
  • سه کانال شامل هر دو برنامه رایگان است
  • خودکار

بهترین حالت برای: هر مشاغلی که نیازی به برقراری تماس هر ماه ندارد.

ویژگی های برتر OnSIP

 OnSIP

طرح رایگان OnSIPs از فناوری Sayso خود برای ارائه پیوندهای تماس وب برای وب سایت شما استفاده می کند که مشتریان برای دستیابی به تجارت شما از آن استفاده می کنند. این سطح طرح شامل تماس صوتی و تصویری وب نامحدود با تلفنهای اینترنتی رایگان همراه با طرح است. علاوه بر این ، OnSIP امکان ۱۰۰ کاربر با پسوند نامحدود را فراهم می کند. نرم افزار OnSIPs PBX دارای داشبوردهایی است که داده ها و گزارشات ضبط تماس را ارائه می دهند تا بتوانید الگوها و روند تماس را که به شما در برنامه ریزی کمک می کند ، کشف کنید.

ویژگی های برتر OnSIP

  • ادغام با اسلک و زندسک
  • توسعه دهندگان API
  • قوانین داخلی ساعت کاری داخلی

بهترین حالت برای: مشاغلی که به دنبال همکاری امن UC تحت وب هستند OnSIP ارائه و کنفرانس صوتی و تصویری را به صورت رایگان ارائه می دهد.

ویژگی های برتر 3CX

۳CX

۳CX ارائه دهنده ای است که از ویژگی هایی مانند geeredundancy استفاده می کند به طوری که میزان بالایی از به روزرسانی برای مشترکان خود به وجود می آورد. سیستم تلفنی VoIP آنها دارای یک طرح استاندارد است که کاملاً رایگان است و دارای پسوندهای نامحدود ، برنامه های تلفن همراه برای Google Android و Apple iOS و یک سرور فکس یکپارچه است. سایت ۳CXs از یک سیستم تلفن گویا نام می برد ، اما هنگامی که صحبت از عملکرد می شود ، دارای ویژگی هایی است که بیشتر شبیه یک متصدی خودکار است.

۳CX برنامه Pro خود را به مدت سه سال بصورت رایگان و مجوزها را برای مدارس و کالج ها به مدت یک سال رایگان ارائه می دهد.

ویژگی های برتر ۳CX

  • فهرست های شرکت عرضه شده
  • نرم افزار وبینار از طریق ۳CX WebMeeting
  • زنگ همزمان برای دسک تاپ ، گوشی های نرم و تلفن های هوشمند

بهترین حالت برای: مشاغلی که به دنبال فیلم و صدا مبتنی بر WebRTC هستند.