ابزار های تجاری ویپ توسط بسیاری از سازمان ها ستایش شده اند. بیشتر این سازمان ها برای نیاز های پیام رسانی و تلفنی شان از این سیستم برای اقتصاد دورکاری امروز از آنها استفاده می کنند. برای بسیاری از شرکت ها، ارتباطات تجاری مهم ترین عنصر در توصیف و شکل دهی تجربه ی مشتری یک برند هستند و می توانند عامل بقای یک شرکت باشند.

اما ویژگی های این سیستم وقتی به اجرا می رسد که یک ارائه دهنده ی قدرتمند پشت سیستم تان باشد. در این مقاله می خواهیم باهم نگاهی به بهترین ارائه دهنده های سیستم ویپ بپردازیم. بنابراین اگر قصد ارتقاء سیستم تلفنی تان در سال ۲۰۲۱ را دارید، با ما همراه باشید.

قابلیت هایی که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد

کسب و کار ها به قابلیت هایی نیاز دارند که آنها را به قرص و محکمی یک شرکت بزرگ بسازد اما بودجه ی کافی ندارند. بسیاری از ارائه دهندگان معروف ویپ می دانند بری صاحبان کسب و کارها می خواهند پیش از خریداری بسته ی کامل، اول برخی از قابلیت ها را آزمایش کنند. وقتی به دنبال خریداری سیستم ویپ هستید، باید به دنبال ارائه دهنده ای باشید که قابلیت های اضافه ی پیشرفته ای ارائه دهد.

این قابلیت ها به تنهایی نیز قابل خریداری بوده و بینشی به شما می دهد که در تجارت تمامی صنایع به کارتان خواهد آمد.

  • خوشامد گویی شخصی سازی شده و موسیقی انتظار مخصوص
  • کنفرانس ویدیویی HD
  • ادغام ها
  • تحلیل تماس
  • شماره تلفن های محلی

۵ ارائه دهنده ی برتر ویپ

اینترمدیا – Intermedia

اینترمدیا – Intermedia

برای کسب و کار هایی که به یک PBX ابری مورد اطمینان و طیفی سخاوتمندانه از ویژگی های تماس نیاز دارند، اینترمدیا و پلتفرم یونایت آن راهکاری چشمگیر عرضه می کنند. مانند بیشتر ارائه دهنده های استاندارد دیگر، اینترمدیا نیز تمام نیاز های اولیه برای تماس های ارسالی و دریافتی را در اختیارتان خواهد گذاشت.

گو تو کانکت – GoToConnect

گو تو کانکت – GoToConnect

گو تو کانکت یک سرویس تلفنی متکی بر فضای ابری می باشد که تجهیزات قبلی تان را با یک PBX برای بهبود تقابل ها جایگزین خواهد کرد. گو تو سابقه ای چشمگیر داشته و تا کنون بیش از ۸۰ شرکت بزرگ از ویژگی های PBX هاست شده از طرف گو تو کانکت بهره می برند. تعرفه های این شرکت شامل مدیریت تماس ها، گزارش تحلیلی، مکالمه خودکار ، تماس کنفرانس، و سرویس فکس مجازی می شود.

نکستیوا - Nextiva

نکستیوا – Nextiva

نکستیوا یکی از بهترین ارائه دهندگان سیستم ویپ و ارتباطات ابری بوده و می تواند بهترین ها را برای سازمان و مشتریان تان فراهم کند.

آنها در رده ی بهترین های خدمات مشتری بوده و تا کنون چندین جایزه و بسیاری مشتریان وفادار دارند. به لطف پلتفرم آنللاین ساده ی آن، مدیران دفتر های چند شعبه ای می توانند گروه هایشان در مناطق زمانی مختلف را مدیریت کنند.

یک بار که به آن متصل شوید از تمامی راهنمایی ها، CRM، فکس آنلاین، تماس های داخلی، و قابلیت های سیپ ترانک بهره مند شوید.

رینگ سنترال آفیس – RingCentral Office

رینگ سنترال آفیس – RingCentral Office

رینگ سنترال آفیس برای سازمان هایی با هر ابعادی طراحی شده است و قابلیت ها و تعرفه هایی ارائه می دهد که از گزینه های شخصی سازی قدرتمندی استفاده می کنند.

رینگ سنترال برای توسعه ی سرویس تلفن تجاری مبتنی بر فضای ابری نیازی به تعهدنامه و قرارداد ندارد.

8×8 وان کلود -  8×8 One Cloud

۸×۸ وان کلود –  ۸×۸ One Cloud

به لطف تراکم بالای ویژگی ها و قیمت پایین خریداری اولیه این شرکت به یکی از محبوب ترین گزینه ها بدل شده است. تعرفه ی اکسپرس ۸×۸ با قیمت پایین و ویژگی های فراوان خود برای شرکت های بزرگ و کوچک مناسب است.

تعرفه ی اکسپرس ۸×۸ برای ترتیب دادن جلسات سریع بسیار ایده آل است. مهمان ها می توانند از طریق یک UI مبتنی بر مرورگر می توانند با جلسه تماس بگیرند. قابلیت هایی همچون به اشتراک گذاری سریع صفحه نمایش و صدای HD و جلسات تصویری از قابلیت های همیشگی این شرکت هستند. همچنین برای افرادی که به سطحی از کدگذاری روی تماس هایشان نیاز دارند، معقول تر است که از یک تعرفه ی حرفه ای تر استفاده کنند.

فراتر از قیمت بنگرید

با تعرفه های گران تر و برخی مخارج اضافه، ارائه دهندگان سرویس های دیجیتال و شرکت های ویپ جایگزین های قابل اعتنایی عرضه می کنند. آنها سرویس های تلفن تجاری با گزینه هایی برای بهره بردن از یک تلفن ویپ قدرتمند در اختیارتان می گذارند. تا کسب و کارتان در محیطی که کارآمد و در دسترس بودن حرف اول را می زند، پیشتاز باشید.