رساندن صدای یک شرکت به مشتریان کار سختی ست. تمام بخش های فنی دائم در حال تغییرند، اما تنها اندکی تحمل خطرات مداوم و روزمره ی حیطه ی صدای شرکت را دارند. عنصر مورد بحث امروزمان تحت یک خطر دائمیست. و این خطر چیزی نیست جز سرعت. ساده بگویم: تاخیر، UCaaS را نابود می کند.

امسال پاندمی ای رخ داد که به کل دنیا را دگرگون کرد، و کسانی که زودتر تغییر را پذیرفتند سود کردند. صنعت با تقاضایی بی سابقه مواجه شد، مخصوصا به دنبال راهکار هایی برای قرار های ملاقات و جلسات کاری. ارائه دهندگان وادار شدند عرضه و ظرفیت های خود را بالا ببرند. عرصه ی ویژگی های جدید هرگز متوقف نمی شود. اینگونه ارائه دهندگان میان انتظارات به شدت بالا و هزینه های تعویض بسیار پایین گیر افتادند.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

تمام این ها با این نکته که صدای شرکت به ندرت چیزی از دست می دهد تشدید شده اند. دامنه ی ویژگی ها تنها گسترده تر می شود. از ارائه دهندگان مدرن انتظار می رود حین اینکه روی لبه ی تیغ ایستاده اند، از تمام ویژگی های قدیمی در کنار ویژگی های جدید پشتیبانی کنند. ویژگی هایی مثل صندوق پیام های صوتی، فکس، پشتیبانی از تلفن های قدیمی. تقریبا تمام ویژگی هایی که در ۵۰ سال اخیر عرضه شده اند با درصد متقاضیان قابل توجهی همچنان لازم باقی مانده اند.

ویژگی های قدیمی هرگز نمی میرند، هزینه ی پشتیبانی شان هم همینطور. این جمله از مکالمه یاخیر من با سانجای مک‌وان، معاون ارشد و رئیس امنیت اطلاعات Vonage برداشته شده است. او توضیح داد که یکی از بزرگ ترین چالش ها برای یک ارائه دهنده ی مدرن، آزمایش کردن است. “Vonage خدمات جهانی ای برای UCaaS، CCaaS و CPaaS ارائه می دهد که دائما آپدیت می شوند. مشتریان و همکاران ما انتظار آپدیت هایی بی نقص دارند.” او ادامه می دهد “ما نمی توانیم تنها ویژگی های جدید را آزمایش کنیم. با هر آپدیت، همه چیز باید دوباره مورد بررسی قرار بگیرد. این شامل ویژگی ها، API ها و تطبیق پذیری با تمام تلفن ها و دستگاه های تحت پشتیبانی می شود.”

مک‌وان می گوید Vonage و اکثر ارائه دهندگان متکی به نرم افزار های آزمایش خودکار هستند. Vonage باtekVizion همکاری می کنند تا سیستم شان را برای آزمایش سریع توزیع های جدیدشان تجهیز کنند. TekVizion یک آزمایشگاه مجازی برای Vonage ترتیب داده اند. Vonage از آن برای آزمایش آنتن دهی و ویژگی های مرتبط با تمام دستگاه های تحت پشتیبانی استفاده می کند.

روزگاری بود که آزمایش ها به طور دستی و با هزینه و زمان غیرمعقولی صورت می گرفت. این روش دیگر نمی توانست نتیجه بدهد. این جمله مخصوصا درباره ی امسال که بسیاری از آزمایشگاه ها بسته شده اند صدق می کند.چاکرا دِوالا، موسس و مدیرعامل tekVizion، می گوید امسال تقاضا برای سرویس های آزمایشی به طور باورنکردنی ای افزایش یافته است.

بنظرم درباره ی پیشرفت و تکامل نرم افزار های آزمایش خودکار کم لطفی شده و هنوز ارزش واقعی آن درک نشده است. وقتی برای اولین بار به دفتر tekVizion رفتم، بیشتر مشغول کمک به تولید کننده ی گیرنده ها بودند تا دستگاه شان را مقابل ارائه دهندگان مختلف آزمایش کنند. حال تجارت آزمایش به کلی زیر و رو شده است. اکنون tekVizion بیشتر مشغول کمک به ارائه دهندگان برای آزمایش خدمات شان روی گیرنده هاست.

دویلا فرآیند آزمایش را به شکل نوعی از کار های خدماتی وصف می کند. ارائه دهندگان مبلغی معقول را به عنوان هزینه ی اشتراک ماهانه پرداخت می کنند تا بتوانند در ماه هر قدر آزمایش که می خواهند انجام دهند. این خدمات شامل یک آزمایشگاه شخصی سازی شده ی مجازی، به علاوه ی متخصصانی که شما را در فرآیند آزمایش همراهی می کنند، می شود.

امروزه همه جا در این صنعت صحبت سرعت است. برای مثال: برخی ارائه دهندگان راجع به میکرو سرویس هایی که نوآوری را به سرعت می اندازند صحبت می کنند. برخی دیگر درمورد جریان کار های فشرده ای که سیلو ها را به دردسر می اندازند حرف می زنند. همچنین اقدام های چابکانه برای توسعه ها و عملکرد هایی چون CI/CD و DevOps را هم دارم. تمام این موارد با از بین بردن تاخیر های موجود در چرخه ی تولید، به عملکرد ها و نوآوری ها سرعت می دهند.

موفقیت در UCaaS نیازمند نوآوری های سریع می باشد. ما می توانیم با اطمینان مسیر حرکت ویژگی ها، جغرافیا ها، برنامه ها، و ویژگی های موجود تقویت یافته را پیش بینی کنیم. تنها خطر ناشناخته یا موجود، زمانیست که باید صرف کرد. آزمایش های خودکار یک قدم مهم رو به جلو برای افزایش سرعت نوآوریست.