به استثنای مبلمان شرکت تان، گویی همه چیز در حال نقل مکان به فضای ابری می باشد. فضای ابری شامل ایمیل، نرم افزار های تلفن های هوشمند، رسانه های جمعی، به اشتراک گذاری، نرم افزار های DVR های شخصی و مخابرات می شود.
دقیقا فضای ابری چیست ؟

دقیقا فضای ابری چیست؟

فضای ابری شبکه ای از مراکز داده به هم پیوسته است که کامپیوتر ها و شبکه های امروزی را تعیین می کند. این مراکز داده ها با نام تجهیزات هاست شده نیز شناخته می شوند. با جایگزینی فناوری یا نرم افزار، با تنها ویژگی ها و مزایای فضای ابری، به راحتی می توانید یک محصول را به یک خدمت ساده تبدیل کنید.
همه چیز در حال نقل مکان به فضای ابری

چرا همه چیز در حال نقل مکان به فضای ابریست؟

پاسخ ساده چنین است:
فضای ابری به کسب و کار ها اجازه می دهد با دارایی کمتر، چیز های بیشتری داشته باشند.
فضای ذخیره ی بیشتر، نرم افزار های بیشتر، و شبکه ی بیشتر، با هزینه نگهداری و مدیریت کمتر. تا وقتی که فضای ابری کاربرد های چشمگیر و درصد خطای پایین داشته باشد به رشدش ادامه خواهد داد.
برای مثال ویپ تنها مختص سازمان های بزرگ بود. وقتی تاسیسات درون دفتر قرار بگیرند سرمایه ی اولیه و هزینه ی نگهداری بسیار بالاتر می رود. حال کسب و کارتان می تواند بدون دردسر های سابق، با ویپ مبتنی بر فضای ابری از ویژگی های فوق العاده ی ویپ استفاده کنید.
فضای ابری امکان این ارتقای نرم افزاری و مخابراتی را برای تقریبا تمامی تکنولوژی ها، از کنسول های بازی گرفته تا DVR ها، فراهم کرده است.
مخابرات برای شما چه معنایی دارد؟

مخابرات برای شما چه معنایی دارد؟

با ویپ مبتنی بر فضای ابری شرکت ها می توانند از یک فناوری ادغام پذیر و ترکیب پذیر، با کمترین ریسک و کمترین هزینه به نسبت گذشته بهره ببرند. هیچ هزینه ی اضافه ای در کار نیست. شما می توانید همیشه خودتان قابلیت های مورد نظرتان را انتخاب کنید. قابلیت می توانند نسبت به کسب و کار، مشتریان و یا کارمندانتان شخصی سازی بشوند. این فناوری نه توسط شما، بلکه توسط متخصصان طراحی و نگهداری می شود. همچنین وقتی فناوری پیشرفت می کند، این پیشرفت مشمول شبکه ی شما نیز خواهد شد؛ بدون این هیچ هزینه ای. مانند اکثر سرویس های ابری، ویپ ابری با هزینه ی کمتر، امکانات بیشتری برایتان به ارمغان می آورد.
امکاناتی که ویپ در اختیارتان قرار میدهد

امکاناتی که ویپ در اختیارتان قرار میدهد

نصب و نگهداری آسان

پیش از فناوری ویپ مبتنی بر فضای ابری، اگر شرکتی به دنبال سیستم مخابراتی ادغامی صدا-اینترنت می بود باید پی خریداری تجهیزات بیشتر، مسئولیت های بیشتر، چالش های بیشتر و ریسک های بیشتر را به تنش می مالید. ویپ های سنتی به نقشه کشی شبکه، کارمندان آی تی حرفه ای، و سرمایه گذاری ای عظیم برای سخت افزار ها نیاز داشتند.

قابل اطمینان بودن

با متخصصانی که هفت روز هفته، بیست و چهار ساعته در حال رسیدگی به شبکه تان هستند، قابل اطمینان بودن معنای جدیدی می یابد. مراکز داده ها، که همچنین با عنوان CO-LO نیز شناخته می شوند، طوری طراحی شده اند که با قدرت تمام، شبکه ای قوی و ستحکم با بیشترین ساعات در دسترس بودن و تداوم برایتان فراهم کنند. همچنین قابلیت نظارت از راه دور بیست . چهارساعته نیز از مواردیست که به راحت تر شدن خیال تان کمک شایانی خواهد کرد.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

فناوری قدرتمند با رابط کاربری آسان

ویپ مبتنی بر فضای ابری بهترین راه برای طرفداران سرسخت PBX سنتی ای می باشد که به دنبال سیستم های ادغامی کامپیوتر-تلفن هستند، می باشد. ویپ ابری این فرصت را برایمان فراهم کرده است که بدون نیاز به پذیرفتن مسئولیت ها، ریسک ها و یا هزینه های بیشتر، می توانیم از ابزار و قابلیت های شگفت انگیز بسیاری بهره مند شویم. بر خلاف اکثر تغییرات سخت افزاری و بنیادین، ارتقاء سیستم خود به فضای ابری بسیار آسان است.

تنظیمات شخصی

از آنجا که تمام تاسیسات تان در فضای ابری قرار گرفته اند، کلید های کاربردی اصلی را می توانید بسته به نیاز خود، شخصی سازی کنید؛ بدون هیچ هزینه یا تجهیزات غیرضروری. بنابراین شرکت شما بدون هیچ سورپرایز ناخوشایند یا هزینه ی اضافی می تواند از ابزار مورد نیازش بهره ببرد.
همه چیز در حال انتقال به فضای ابریست، چرا که دسترسی و قابل اتکا بودن ارائه دهندگان را به همراه دارد. اگر همچنین نمی دانید که هاست کردن سیستم تلفنی تان روی فضای ابری برایتان مناسب است یا نه، این را در نظر داشته باشید که برخی از محبوب ترین تکنولوژی های مورد علاقه تان، چه شخصی و چه حرفه ای، همگی بدون هیچ دردسر یا مانعی در فضای ابری انتظارتان را می کشند تا به شما کمک کنند کسب و کار خود را ارتقاء دهید.
پس منتظر چه هستید؟!