طبق موسسه سیاست های اقتصادی ، بهره وری کارگران از سال ۱۹۹۰ بیش از دو برابر شده است – و هر کسی که با محیط کار مدرن ارتباط برقرار کند دقیقاً می داند چرا: فناوری. شبکه جهانی فرصت های بی پایان برای برقراری ارتباط ، یادگیری و کار سازنده را ارائه می دهد. و راه حل های نرم افزاری خاص این پتانسیل را به صورت تصاعدی تقویت کرده اند.

باید سازمان خود را بر اساس قدرت ارتباطات ایجاد کرد. مهار این نیرو از طریق فناوری ماموریت ماست – و همچنین باید یکی از مولفه های مهم استراتژی شرکت شما باشد. در متن زیر ، مختصری از چند مورد از قدرتمندترین راه حل های نرم افزاری کار تیمی و بهره وری امروز را مشاهده خواهید کرد.

نرم افزاری کار تیمی و بهره وری

نرم افزار مدیریت زمان Toggl

ردیابی زمان برای کارفرمایان و کارمندان یک عملکرد اساسی است – اما آیا شما از داده هایی که ردیابی زمان می تواند به حداکثر توانایی خود برساند استفاده می کنید؟ Toggl چیزی فراتر از یک ابزار قدرتمند و دقیق ردیابی زمان است – همچنین می تواند گزارش ها و تجزیه و تحلیل های دقیق و روشنگری را ایجاد کند ، به شما امکان می دهد بهره وری سازمانی را به سطح بالاتری برسانید.

نرم افزار مدیریت پروژه Teamwork

بهترین نرم افزار مدیریت پروژه در کار ، Teamwork یک سیستم بصری و کاملاً تقسیم شده را برای هدایت کارمندان شما از طریق یک گردش کار پیچیده ارائه می دهد. با وجود فضای ذخیره سازی کافی فایل و یک سیستم پیام رسان یکپارچه ، کار تیمی کاملاً ضروری است.

نرم افزار حسابداری FreshBooks

FreshBooks که به عنوان یک ابزار حسابداری برای افراد غیر حسابدار مورد استفاده قرار می گیرد ، به ویژه در میان شرکت های نوپا و مشاغل کوچک محبوب است ، اما بسته سازمانی آن را به گزینه ای مناسب برای سازمان های بزرگتر که به دنبال ساده سازی فرآیند های دفترداری هستند ، تبدیل کرده است.

پیام رسانی مبتنی بر تیم slack

این ابزار منحصر به فرد امکان پیام رسانی مبتنی بر تیم را فراهم می کند که می تواند از طریق کانال های تخصصی مرتب شود. این تیم شما را قادر می سازد تا بر اساس نیاز به برقراری ارتباط ، همه پیامهای لازم را به اشتراک بگذارد بدون اینکه کسی را در محتوای بی ربط دچار کند.

نرم افزار کار تیمی و بهره وری UC One

Unified Communications توسط Epik Networks نرم افزار کار تیمی و بهره وری بسیار اختصاصی Epik Network است. هدف آنها این است که به مشاغل و افراد اجازه دهیم همه ارتباطات خود را از طریق یک سیستم عامل یکپارچه مدیریت کنند.

نرم افزار ساده سازی ارتباطات و کار تیمی Trello

هدف از Trello ساده سازی ارتباطات و کار تیمی برای تیم های حرفه ای ، به ویژه تیم هایی است که اعضای دور از دسترس یا خارج از سایت دارند. این شرکت نرم افزاری مستقر در نیویورک که توسط تیم هایی مانند Google ، Fender ، Adobe و National Geographic استفاده شده است ، قطعاً رزومه چشمگیری دارد!

نرم افزار برنامه ریزی Todoist

همانطور که احتمالاً از نام آن حدس زده اید ، Todoist یک راه حل مبتنی بر نرم افزار است که قادر به ایجاد و سازماندهی نهایی لیست کارهای آنلاین است. (یا اگر دوازده لیست نهایی آنلاین برای انجام کارها باشد ، اگر برنامه شما همان چیزی باشد که نیاز دارید!) انعطاف پذیر و آسان برای استفاده ، جای تعجب نیست که بیش از ده میلیون کاربر به Todoist اعتماد دارند تا به آنها کمک کند کارهای روزمره خود را انجام دهند.

نرم افزار یادداشت برداری Evernote

تا زمانی که شما جزو افراد نادری هستید که دارای یک حافظه عکاسی هست، احتمال اینکه از Evernote بهره مند شوید بسیار است. این برنامه رایگان به کاربران کمک می کند تا از طریق تلفن های همراه خود یادداشت ها را ضبط ، سازماندهی و به اشتراک بگذارند ، این اطمینان حاصل می کند که هرگز نام مهم دیگری ، مکان یا تاریخ دیگری را فراموش نخواهید کرد!