اتصال ویپ به crm،  کسب و کارهای دنیای امروز شرایطی را فراهم آورده است تا ارتباط صاحب کسب و کار و مشتری به شکلی قانونمند تر و منظم تر ایجاد شود. نرم افزارهای متفاوتی برای مدیریت این ارتباط در اختیار کاربران قرار گرفت. برنامه اتصال ویپ به crm یکی از نمونه های پرکاربرد نرم افزارهای مدیریتی می باشد. تعداد زیادی از افراد نرم افزار crm  را یک دفترچه تلفن دیجیتال تصور می کنند حال آنکه این نرم افزار چیزی فراتر از این مورد می باشد. سیستم crm به این شکل فعالیت می کند که اطلاعات کامل مخاطبان شما را که شامل شماره تلفن، آدرس و نوع کار و فعالیت آنها می باشد را دریافت و ثبت می کند تا در زمان نیاز بتوانید با یک جستجوی آسان به آن دست پیدا کنید.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

نمونه های اولیه شرایط ساده تری داشت و شما اطلاعات مشتری را با استفاده از شماره تلفن شخص تکمیل یا حذف می کردید. اما نرم افزارهای امروزی crm گستردگی بیشتری دارد. کافی است شما فرم مشخصات اولیه شرکت را در سیستم وارد کنید و سپس اطلاعات مربوط به پرسنل شرکت را کامل کرده  و یک روال کاری برای دریافت نامه ها، گزارش و ثبت آنها تعریف کنید.این مطالب تا زمانی که روال کاری پایان نپذیرد در سیستم موجود می باشد و تمامی مدیران و اشخاصی که باید به نوعی در جریان امور این نامه قرار بگیرند می توانند جزئیات آن را مورد بررسی قرار دهند. امکان تبدیل مشتری موقت به دائم و تعریف یک سیستم مالی شامل دریافتی و پرداختی های مالی نیز امکان پذیر می باشد.

تکنولوژی ویپ چیست

تکنولوژی ویپ چیست

گسترش تکنولوژی تا آنجا پیشرفت کرد که امکان انتقال صدا در یک شبکه طراحی شده را فراهم آورد. در سالهای پیش ارسال داده ها و اطلاعات فقط از طریق پست امکان پذیر بود، پس از حضور اینترنت و بوجود آمدن سیستم ارسال در اینترنت شرایط انتقال اطلاعات راحتتر شد. اما هنوز محدودیت های زیادی در انتقال اطلاعات وجود داشت. با  بوجود آمدن نرم افزارهای  کاربردی امکان ارتباط و گفتگو از طریق اینترنت ایجاد شد و این مساله شرایط بسیار مناسبی را برای بسیاری از کسب و کارها بوجود آورد.

تکنولوژی ویپ از جمله مواردی بود که توانست با  تبدیل سیگنال صوتی صدای انسان به یک سیگنال دیجیتال انتقال بسیاری از اطلاعات را امکانپذیر سازد. در حقیقت تکنولوژی ویپ سیگنال های آنالوگ را به دیجیتال تبدیل کرد تا به بسته هایی از جنس اطلاعات کامپیوتری تبدیل شوند.  استفاده مناسب از پهنای باند اینترنت ، امکان انتخاب کیفیت مکالمه و تعیین میزان هزینه بوسیله کاربر از مزایای تکنولوژی ویپ می باشد.

چرا از تکنولوژی اتصال ویپ به crm استفاده می کنیم؟

چرا از تکنولوژی اتصال ویپ به crm استفاده می کنیم؟

سیستم crm روشی برای مدیریت ارتباط با مشتریان در هر شغل و کسب و کاری می باشد. در حقیقت این روش یک استراتژی مفید برای یک سازمان و کسب وکار در ارتباط با مشتریان می باشد. زمانی که شما برای مشتری اولویت قائل شوید بهتر می توانید در جهت پیشرفت خدمات شرکت خود قدم بردارید. ظهور سیستم ویپ و بوجود آمدن نرم افزار crm  شرایطی را فراهم آورد تا امکان ارتباط با مشتریان توسعه و گسترش پیدا کند. از مزیت های اتصال ویپ به crm می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان ایجاد دو طرفه بین نرم افزار crm  و سیستم ویپ
  • امکان دریافت جزئیات اطلاعات تماس افراد از قسمت دیتای نرم افزار
  • امکانارسالشمارهتلفنتماسگیرندهبهنرمافزار
  • امکان گزارشگیری و ثبت تماس ها
  • امکان ارسال و دریافت فکس
  • امکان ارتباط بین بخش های مختلف یک سازمان و استفاده از گزارش ها
  • کاهش قابل ملاحظه هزینه های منابع انسانی، نگهداری و بروز رسانی نرم افزاریهای  دیگر
  • امکان ایجاد یک مدیریت متمرکز و یکپارچه
  • امکان مدیریت بهینه منابع
  • پیشرفت سازمان ها و کسب و کارهایی که از این ارتباط مفید استفاده می کنند.

در رقابت بین کسب و کارها شرایطی بوجود آمده است که انتظارات مشتریان از سیستم نیز بیشتر شده است.  کارشناسان شما لازم است که برای ارتباط موثرتر با مشتری اطلاعاتی از سوابق  او داشته باشند تا مشتری احساس بهتری از گفتگو با شرکت و ادامه همکاری پیدا کند. بهترین راه حل برای مدیریت این ارتباط مفید استفاده از اتصال ویپ به crm می باشد.

مزایای استفاده از اتصال ویپ به crm برای کسب و کارها

مزایای استفاده از اتصال ویپ به crm برای کسب و کارها

با استفاده از این سیستم شرایطی فراهم می شود تا وفاداری مشتریان افزایش یابد و امکان استفاده مشتریان از یک رابطه بلند مدت مفید با شرکت فراهم شود. به همین دلیل بسیاری از شرکت ها در سالهای اخیر اقدام به کنار گذاشتن روش های پرهزینه و بی فایده در بازاریابی کرده اند. اتصال ویپ به crm  از جمله  ابزارهای مفید و تاثیر گذار ارتباط با مشتریان بوده است. در فضای رقابتی کسب و کارهای امروزی شرکت ها و خدماتی برنده هستند که اطلاعات کامل تری از مشتریان خود دارند و به نوعی آنها را برای خود اختصاصی کرده اند.

این سیستم ارتباطی کمک می کند تا پیام های تبلیغاتی و خبری زودتر به دست مشتریان برسد. در حقیقت یک شرایط هوشمند برای کسب و کارها بوجود می آید تا بدون در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی به راحتی به مشتریان خود دسترسی داشته باشید و خدمات بهتری ارائه دهید. اتصال ویپ به crm به دلیل اینکه یک سیستم نرم افزاری می باشد مزیت های زیادی دارد. یکی  از این موارد مهم افزایش سطح کیفی خدماتی که به مشتریان ارائه می شود می باشد. همچنین امنیت حفظ اطلاعات مشتریان در این سیستم ها تا حد زیادی گسترش پیدا می کند.

از دیگر مزایای اتصال ویپ به crm می توانیم به موارد زیر نیز اشاره ای داشته باشیم:

  • ارسال پیام صوتی و متنی به مشتریان
  • دریافت نظرات مشتریان در راستای بهبود خدمات
  • دسترسی به امکانات مناسب در قالب یک سیستم جامع
  • امکان هماهنگ سازی سیستم اتصال ویپ به crm با توجه به شرایط و سیاست های شرکت.

کسب و کار و تجارتی در دنیای رقابت پیروز و ماندگار است که بتواند در کنار مدیریت تولید، ارتباطات خود را نیز مدیریت نماید. مدیریت این ارتباطات جز با بروز رسانی شده و استفاده از برنامه ها و نرم افزارهای طراحی شده ممکن و کارآمد نخواهد بود.