اولین تماس تلفنی جهان در ۳ آپریل سال ۱۹۷۳ صورت گرفت، و در طول ۴۶ سال گذشته، تکنولوژی به سرعت تکامل یافت و به شکل چیزی که امروز می بینیم درآمد. طی تاریخ پیشرفت جهان تکنولوژی، ارتقاء های عظیم نرم افزاری و سخت افزاری در حیطه تلفن ها را شاهد بوده ایم. یکی از مهم ترین و بارز ترین لحظات در این تاریخ، زمانی رخ داد که تلفن ها از اتکای انحصاری به سیم های مسی و برج های مخابراتی، به جایی که امروز هستند، یعنی استفاده از اینترنت برای برقراری تماس، رسیدند.

همه چیز از سال ۱۹۹۵ شروع شد. وقتی یک شرکت پیشرو، “وُکال تِک” چیزی را معرفی کرد که آن زمان به آن “تلفن اینترنتی” می گفتند. امروزه ما این پدیده را به نام وُیپ (مخفف پروتکل صدا بر اینترنت) می شناسیم. حال که ۲۴ سال از آن روز می گذرد، سرویس تلفن به تلفن ویپ سریع ترین رشد را در میان سرویس های مخابراتی دیگر دارد.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

در سال ۲۰۱۹ گزارش شد که ۵۹,۷۱۸ نفر در صنعت ویپ مشغول به کار هستند و بسیاری از تجارت ها تصمیم گرفته اند برای گسترش دسترسی و افق های خود، به ابزار های ویپ محور روی بیاورند. دامنه مخاطبان و بازدهی ویپ در سال ۲۰۱۹ رشد بسیار چشمگیری داشت و حال با ۶۸۸ تجارت ثبت شده مشغول به کار در عرصه ویپ، بد نیست بدانید که ۵ برنامه برتر ویپ در سال ۲۰۱۹ کدام ها بودند.

چه چیزی در تمام شرکت شما استفاده می شود و تمام اعضا را به یکدیگر متصل می کند؟ تلفن ها.

تونی هریش می گوید “خدمات مشتری نباید یک واحد باشد. باید کل یک شرکت باشد”

بهترین نرم افزار تلفن ویپ را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که با هر تماس، بهترین خدمات به مشتریان تان عرضه می شود.

نِکستویا

 نِکستویا (Nextvia)

نکستویا یک سیستم ارتباطی همه کاره است که تماس صوتی ای ارائه می دهد که مخصوص کسب و کار ها طراحی شده است. این نرم افزار ویژگی های بسیاری عرضه می دارد که مطمئن شوید مکالمه تان با مشتریان به خوبی پیش می رود؛ در هر مکان و در هر زمان!

اهمیتی ندارد که در چه مکانی باشید، نکستویا ابزار مناسب تان را برایتان فراهم می کند،‌ مثل نرم افزار نکستویا که روابط تجاری و ارتباطات فروش شما را تضمین می کند.

فرقی ندارد که می خواهید از طریق اِس اِم اِس با مشتریان تان در ارتباط باشید، یا ایمیل، یا تماس صوتی؛ نکستویا تمام این سرویس ها را روی یک پلتفرم در اختیارتان می گذارد.

از آنجا که نکستویا یک سیستم همه کاره است، دیگر نیازی به نگرانی برای ترک محل کارتان نخواهید داشت. داده های کسب و کارتان را در CRM ذخیره کنید، در حالی که از آنسوی کشور یا کره زمین به تماس کنفرانس کارتان می پردازید.

با نکستویا تا زمانی که به اینترنت دسترسی دارید می توانید ارتباطات تجاری تان را حفظ کنید.

اسکایپ

اسکایپ (Skype)

با اسکایپ تماس های آنلاین برقرار کنید و پیام های سریع بفرستید. می توانید اسکایپ را برای کامپیوتر، تبلت و تلفن همراهتان دانلود کنید. تماس های اسکایپ به اسکایپ تماماً رایگان هستند.

این نرم افزار همچنین با پرداخت مبلغی، سرویس تماس با خطوط موبایل و خط های تلفن را هم برای اشخاص، و هم برای کسب و کار ها، عرضه می کند.

اسکایپ راه بسیار خوبی برای در تماس ماندن با دوستان و همکاران تان می باشد. اسکایپ برای مکالمات و همکاری ها طراحی شده است.

با اسکایپ می توانید از ویژگی های متنوعی شامل، به اشتراک گذاری صفحه، ضبط تماس و… بهره ببرید.

از اسکایپ استفاده کنید و در تماس بمانید!

 وایبر

با وایبر دیگر دیگر رنگ صورت حساب تلفن را نخواهید دید. با هرکه می خواهید تماس های رایگان و محافظت شده برقرار کنید، از هر نقطه! همچنین با وایبر می توانید با خیال راحت برای دوستان تان، عزیزان تان، و همکارانتان پیام بفرستید.

وایبر همچنین ویژگی هایی برای تماس های صوتی و پیام رسانی در نظر گرفته است. مانند چت گروهی و استیکر های متنوع.

 تالکاتون

تالکاتون (Talkatone)

از هر جایی با عزیزان تان تماس بگیرید یا برایشان پیام بفرستید. به وای فای یا اینترنت خط تان وصل شوید و به رایگان تماس تلفنی برقرار کنید و پیام بفرستید.

مستقیماً روی تلفن همراه تان دانلودش کنید و از شر قبض تلفن ثابت و سیم کارت و خرج پیام هایتان خلاص شوید.

تالکاتون را می توانید روی تبلت تان هم نصب کنید. دیگر نگران آنتن دهی بد و هزینه های بالای تماس های بین المللی هم نباشید.

تالکاتون تلفن سنتی شما را به یک ابزار برقراری تماس و پیام رسانی رایگان تبدیل می کند. در ضمن برای رایگان بودن تماس هیچ نیازی نیست که گیرنده تماس هم تالکاتون را داشته باشد.

بدون نگرانی برای مدت زمان تماس با همکاران، کارمندان، مشتریان و مدیر خود تماس برقرار کنید.

تماس و پیام رایگان از اینترنت با تالکاتون.

 نیمباز مسنجر

همانطور که حدس زده اید نیمباز مسنجر به شما امکان ارسال نامحدود پیام های رایگان می بخشد.

اما این تمام ماجرا نیست!‌ با نیمباز مسنجر از تماس های تلفنی نامحدود و رایگان نیز بهره مند خواهید شد.

با نیمباز مسنجر نه تنها می توانید فایل به اشتراک بگذارید و تماس بین المللی بگیرید، بلکه تا زمانی که کیفیت اتصال اینترنت تان خوب باشد، قادر به برقراری تماس تصویری نیز خواهید بود.

می توانید با دوستان یا خانواده تان یک گروه تشکیل دهید و برای هم استیکر های جذاب و بامزه بفرستید و یا راجع لحظات مورد علاقه تان از برنامه تلویزیونی ای که دیشب تماشا کرده اید به گفتگو بپردازید.

به کمک نیمباز مسنجر نگذارید سفر های کاری بین شما و عزیزان تان، و یا کسب و کارتان فاصله بیافتد.

 

اکنون هنگام تکامل است. از گذشته هایتان فاصله بگیرید. از سیستم های ویپ استفاده کنید و تفاوت ایجاد شده را تجربه کنید. شکستن موانع و ارائه خدمات و انتخاب های فراوان،‌ دلایل کافی ای برای انتخاب سرویس های ویپ هستند. استفاده از ویپ در دنیای امروز یک تصمیم ضروری، درست و هوشمندانه برای زندگی شخصی و کاری تان به حساب می آید.

 

“آقای واتسون! بفرمایید اینجا. میخواهم ببینمتان. ]اولین کلمات منتقل شده از طریق تلفن”[

_الکساندر گراهام بل