بهبود کارایی هرگز آسانتر نخواهد شد. این، بدیهیات قدیمی را دنبال می کند و بد نیست افراد در مورد این خرد عامیانه و چگونگی کاربرد آن دوباره تامل کنند. بسیاری از سازمان ها خودشان را تحت فشار می گذارند زیرا آنها سعی می کنند مسئولیت های داخلی را مدیریت کنند تا اینکه کار تخصصی را به متخصصان واگذار کنند. اگر شما یا کارمندانتان در حال حاضر وقت و منابع ارزشمند خود را صرف انجام کارهای زیر می کنید ، ممکن است بخواهید در نظر بگیرید که outsourcing  چگونه می تواند برای شما مفید باشد.

دفترداری

کار با یک حسابدار می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و تلاش چشمگیری کمک کند و حتی می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه شخص ثالثی با ارزش و عینی در مورد امور مالی شرکت خود داشته باشید. علاوه بر این ، کار با یک حسابدار با کیفیت می تواند بارها به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا بسته مالیاتی خود را پس انداز کنند ، زیرا مطالعات نشان داده است صاحبان مشاغلی که خود این کار را اغلب مدیریت می کنند ، کسرهای مهمی را که می توانستند ادعا کنند از دست می دهند!

برنامه ریزی

تلاش برای دستکاری در جلسات / قرارهای ملاقات مشتریان ، بیماران و غیره می تواند حواس پرتی شما باشد. اگرچه ممکن است مشاغل بسیار کوچک بخواهند این وظیفه را به مسئول پذیرش خود بسپارند ، اما برای بسیاری از سازمانها نکته خاصی وجود دارد که اجازه می دهد یک دستیار مجازی برای انجام این نوع وظایف اداری آسان تر و مقرون به صرفه تر باشد

بازاریابی محتوا

بسیاری از صاحبان مشاغل در واقع از استفاده از تخصص خود برای تولید محتوای با کیفیت لذت می برند ، اما به دلیل اینکه زمان ارزشمندترین منبع شماست ، احتمالاً بهتر است که نقش خود را در ایجاد محتوا به یک موقعیت رهبری محدود کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید موضوعاتی را به نویسنده وبلاگ خود کمک کنید یا اسکریپت های ویدیویی را برای تیم YouTube خود ویرایش کنید. اما ممکن است بخواهید کارهایی مانند کارهای تکراری یا کارهایی را که به مهارت های فنی ویژه ای نیاز دارند ، از کار خود خارج کنید.

حقوق و دستمزد

زمان سنجی، محاسبات اضافه کاری و کارهای مربوط به مدیریت حقوق و دستمزد می توانند بسیار وقت گیر و به طرز حیرت انگیزی فنی باشند.( و بدتر از آن ، اشتباهات در حقوق و دستمزد می تواند منجر به جریمه های دولتی یا حتی دادخواست های حقوقی کارمندان شود!) چرا خود را از این سردرد نجات نداده و به یک فرد حرفه ای اجازه نمی دهید این کارها را با قیمت مناسب انجام دهد؟

منابع انسانی

این خدمات اغلب همراه با حقوق و دستمزد توسط بسیاری از سازمان های شخص ثالث با تمرکز بر وظایف اداری و قانونی داشتن کارمندان ارائه می شود. از آنجا که قانون کارفرما / کارمند از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است (و در بسیاری از موارد از سال به سال دیگر) پرداخت هزینه ماهیانه به یک شرکت منابع انسانی اغلب بسیار آسان تر و کارآمدتر از تلاش برای دستیابی به تغییرات خود است. این امر به ویژه در عصر اینترنت وقتی پیامدهای یک اشتباه HR می تواند به سرعت به یک عارضه روابط عمومی تبدیل شود ، بیشتر صدق می کند.

وظایف مرکز تماس

هزینه صرف نرم افزار ، سخت افزار و آموزش کارکنان مرکز تماس با کیفیت می تواند سرمایه گذاری خوبی برای برخی از مشاغل باشد اما همچنین قابل درک است که چرا بسیاری از سازمان ها با تجربه و آمادگی این هزینه ها را به شخص ثالث واگذار می کنند.