چند بار پیش آمده است که شرکتی به شما بگوید که رمز ورود یا فرم دیگری از داده های شما به خطر افتاده است؟ امنیت یک مسئله واقعی است و می تواند برای اعتبار برندها و حفظ مشتری بسیار مضر باشد. در متن زیر پنج نکته برای افزایش امنیت هنگام استفاده از API وجود دارد که داده های شما و مشتریان شما را ایمن و ایمن تر نگه دارد.

در ادامه پنج نکته برای امنیت API را بررسی میکنیم:

کلیدهای API را در کد خود ذخیره نکنید

نکته اول برای امنیت API

کلیدهای API را در کد خود ذخیره نکنید

این روش ممکن است ساده ترین روش برای انجام کار در هنگام ایجاد سریع چیزی باشد ، اما ذخیره کلید API در کد منبع ایده بدی است. در معرض قرار گرفتن و استفاده از آن راحت تر می شود. به عنوان مثال ، اگر کد شما در یک مخزن عمومی در Github ذخیره شود ، کسی می تواند بلافاصله آن را بارگیری کند. اگر در یک مخزن خصوصی ذخیره شود ، اگر با هر API شخص ثالث ادغام شوید ، خطر همچنان وجود دارد. شما کنترل کاملی بر روی API های شخص ثالث ندارید و اگر هک شوند ، ممکن است آسیب پذیر نیز شوید. روشهای بسیار دیگری برای ذخیره کلیدهای API شما وجود دارد ، مانند متغیرهای محیط ، در فایلهای خارج از منبع برنامه های شما یا استفاده از رمزگذاری.

اطلاعات ارائه دهنده API خود را بررسی کنید و اطلاعات مربوط به امنیت و اطلاعات را دنبال کنید

نکته دوم برای امنیت API

اطلاعات ارائه دهنده API خود را بررسی کنید و اطلاعات مربوط به امنیت و اطلاعات را دنبال کنید

اگر ارائه دهنده API شما از امنیت مشکوک برخوردار باشد ، بدیهی است این امر بر شما تأثیر می گذارد. اگر در مورد بررسی امنیت آنها جدی هستید (که باید باشید) ، گام خوبی که باید بردارید این است که از آنها بپرسید که چه نوع امنیت و گواهینامه های انطباق را دارند. نکته خوب در مورد گواهینامه ها یا گواهی ها وجود اعتبار خارجی است و این باعث می شود خطر قانونی شما کاهش یابد. به عنوان مثال ، اگر در حال ساخت یک محصول با فناوری مراقبت های بهداشتی هستید ، ممکن است رعایت استاندارد HIPAA برای ارائه دهنده API شما مهم باشد.

از محدود کردن نرخ استفاده کنید

نکته سوم برای امنیت API

از محدود کردن نرخ استفاده کنید

همه ما درباره پیامدهای مورد حمله قرار گرفتن یک شرکت چیزایی شنیدیم. یکی از راههای کاهش آنها اعمال محدودیت برای تعداد درخواستهایی است که می تواند در یک پنجره زمانی خاص انجام شود. اگر بیش از حد مجاز در API شما است ، کلید API را که درخواست های بی قید را ارسال می کند مسدود کنید.

کلیه درخواست ها را با استفاده از رمزگذاری HTTPS / TLS یا اتصال IPSec انجام دهید

نکته چهارم برای امنیت API

کلیه درخواست ها را با استفاده از رمزگذاری HTTPS / TLS یا اتصال IPSec انجام دهید

درخواست های HTTP می توانند ناامن باشند. شما نمی خواهید حمله های شخصی یا جعل هویت انجام شود – این برای اطمینان از عدم تغییر یا دستکاری داده های ارسالی مهم است. اگر ارائه دهنده API شما روشی امن و رمزگذاری شده برای استفاده ارائه نمی دهد ، ارزش یافتن یک ارائه دهنده API جدید را دارد.

احراز هویت دو عاملی را فعال کنید

نکته پنجم برای امنیت API

احراز هویت دو عاملی را فعال کنید

ارائه دهنده API شما احتمالاً نوعی پورتال برای انجام تنظیمات ، مشاهده نمودارها و مدیریت حساب شما دارد. اگر کسی بتواند به اطلاعات ورود به سیستم شما به پورتال دسترسی پیدا کند ، ممکن است بتواند مستقیماً به کلید API و یا پیکربندی API شما دسترسی پیدا کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که همه کارمندان گذرواژه یا عبارت عبور قوی تنظیم می کنند. وقتی احراز هویت دو عاملی فعال شود ، حسابها بسیار امن تر می شوند. به جای اعتماد به کاربر برای ساختن یک گذرواژه قوی و منحصر به فرد ، افزودن یک لایه امنیتی دیگر به شما کمک می کند خطر ابتلا به خطر را کاهش دهد. چند شکل رایج احراز هویت دو عاملی شامل رمزهای عبور SMS و برنامه های احراز هویت است.