wXCommunicator نرم افزاری است که مانند تلفن شبیه سازی شده و از پروتکل SIP پشتیبانی می‌کند، که در این بخش برای شما امکان دانلود نرم افزار wXCommunicator فراهم شده است. کاربران با استفاده از این نرم افزار میتوانند تا چندین تماس برقرار کنند، از چندین حساب استفاده کنند، با یکدیگر چت کنند و یا حتی بصورت گروهی کنفرانس ایجاد کنند. این برنامه انعطاف پذیر و قابل تنظیم است و میتواند با هر نوع ارائه دهنده خدمات VoIP کار کند. پس اگر شما به دنبال این خدمات هستید ما به شما دانلود نرم افزار wXCommunicator را پیشنهاد میکنیم ، این نرم‌افزار بر اساس کتابخانه شخصی‌سازی شده sipXtapi و کتابخانه رابط گرافیکی wxWidgets 2.8.x به زبان ++c نوشته شده است و تحت مجوز GNU GPL نسخه ۲ توزیع شده است.

قابلیت های تماس جهت دانلود نرم افزار wXCommunicator

قابلیت های تماس جهت دانلود نرم افزار wXCommunicator

اگر دانلود نرم افزار wXCommunicator را انجام داده اید و به دنبال قابلیت های تماس آن هستید باید گفت ، اکثر تلفن های نرم افزاری دیگر با یک تماس تلفنی در یک خط تلفن تنها یک خط واقعی ارائه می دهند اما در نرم‌افزار wXCommunicator میتوان از (حداکثر) ۵ خط واقعی مختلف با URI های مختلف استفاده کرد. خط wxCommunicator می تواند فقط خروجی باشد یا برای تماس های ورودی و خروجی استفاده شود. تلفن نرم افزاری ( به اندازه پیش فرض sipXtapi ) می تواند تماس ها را کنترل کند.

شما با دانلود نرم افزار wXCommunicator میتوانید سابقه تماس های شما رو با دسته بندی کرده و  با فیلتر کردن انها براساس تماس های ورودی ، خروجی و از دست رفته، به شما نمایش دهید. همچنین میتواند جزئیات تماس ها را در پرونده CSV ذخیره کند تا در Excel وارد شود. سافت فون یا همان تلفن نرم افزاری لیست مخاطب را اسکن می کند و تنها درصورتی که شماره داده شده از قبل در آن موجود نباشد ، شماره دفترچه تماس را به دفترچه آدرس اضافه می کند.

استفاده و دانلود نرم افزار wXCommunicator برای شما امکاناتی نظیر انتظار تماس، تماس خودکار،  پاسخگوی خودکار، تغییر مسیر خودکار ، نگه داشتن تماس (Hold)، امکان حالت مزاحم نشوید  و سفارشی کردن آهنگ تماس نیز میشود. با دانلود نرم افزار wXCommunicator حتی می توانید موقع تماس ورودی میکروفن را به صورت خودکار بی صدا کنید. یکی دیگر از امکانات این نرم‌افزار اتصال نمایه پروتکل SIP به مخاطب و شماره گیری تماس با استفاده از نمایه مشخص شده (در (SIPاست.

دانلود نرم افزار wXCommunicator را انجام دهید و از چندین نمایه SIP حاوی تعاریف خط ، پروکسی خروجی ، تنظیمات پورت ، تنظیمات مهلت زمانی ، تنظیمات NAT و بسیاری از تنظیمات دیگر که قرار داده شده است استفاده کنید. پروفایل های SIP را می توان به صورت همزمان روشن کرد و به کاربران این امکان را میدهد که همزمان از چندین ارائه دهنده VoIP با چندین خط را استفاده کنند.

قابلیت برگزار کردن کنفرانس های عمومی و خصوصی

قابلیت برگزار کردن کنفرانس های عمومی و خصوصی

با نرم‌افزار wXCommunicator می توانید به هر تعداد که sipXtapi پشتیبانی می کند کنفرانس عمومی و یا خصوصی برگزار کنید که کنفرانس عمومی در خط انتخاب شده ایجاد شده و تمام تماس های ورودی به طور خودکار به کنفرانس می پیوندند.

مدیر کنفرانس میتواند به اندازه ای که sipXtapi پشتیبانی میکند کنفرانس ایجاد کند و تماسها را اضافه یا حذف کند یا آنها را در کنفرانسها منتقل کند. همچنین مدیر کنفرانس میتواند کنفرانس را با فرمت wav ضبط کند.

ویژگی های دانلود نرم افزار wXCommunicator

ویژگی های دانلود نرم افزار wXCommunicator

از ویژگی های دانلود نرم افزار wXCommunicator میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان نمایش سابقه تماس با استفاده از فیلتر برای تمامی تماس ها
  • امکان استفاده کردن از ۵ خط واقعی در نرم افزار
  • امکان ایجاد کنفرانس های عمومی و خصوصی
  • پشتیبانی از پروتکل SIP و امکان اتصال SIP به نرم‌افزار
  • امکان بروزرسانی نرم افزار با توجه به نسخه های جدید منتشر شده
  • این نرم افزار بصورت متن باز (open source) است.
  • تنظیمات نرم افزار قابل تنظیم و انعطاف پذیر است.
  • امکان ارسال پیام های متنی و گپ زدن از طریق SIP MESSAGE
  • پشتیبانی از کدک های صوتی
  • صدای باند گسترده (نرخ نمونه گیری داخلی ۴۸ کیلوهرتز)
  • دارای امکانات PLC (برنامه کنترل منطقی) ، VAD (تشخیص فعالیت صوتی) ، DTX (انتقال ناپیوسته) ، CNG
  • قابلیت پشتیبانی از زبان های انگلیسی ، اسلواکیایی ، چینی ساده شده ، روسی (بین المللی سازی)
  • امکان ذخیره آدرس ها همراه با پشتیبانی گروهی و جستجوی هوشمند در دفترچه آدرس
  • نسخه ویندوز خود را با پروتکل callto مرتبط می کند ، امکان شماره گیری از طریق پارامتر خط فرمان / [sipuri] را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی پوسته پایه توسط پرونده wxWidgets.xrc  است که موقعیت ها، اندازه ها، فونت ها، رنگ ها، Bitmap ها، متن ویجت ها را می توان بدون دوباره کامپایل کردن تلفن نرم افزار تغییر داد. در برخی موارد ، ویجت ها را بدون اینکه هیچ عملکردی را از بین ببرد می توان در همان کادر گفتگو به پانل های دیگر منتقل کرد.