دسترسی به مشتریان بالقوه و بالفعل بخش بزرگی از  استراتژی ارتباطات کسب و کارتان را تشکیل می دهد. از همین منظر همراه شدن با مشتریان با یادآور سرویس های تماس، یادآور های تماس، یادآور های قرار های ملاقات و غیره بسیار حیاتیست. اگر چرخه ارتباطاتان را به خوبی حفظ و پرورش دهید حتی حداقل ترین های تجارتتان هم سودآور خواهند بود. با مشتریانتان به شیوه ای هدفمند و معنادار همگام شوید و ببینید چطور سودآوری با تجارتتان همگام خواهد شد. به همین سادگی! فرقی هم ندارد که کسب و کارتان در چه زمینه ایست.

اما چطور می توانید در این فرآیند موفق باشید وقتی کارمندانتان تماماً‌ درگیر هستند و یا سرویس کال بک تان از کسب و کارتان جا می ماند. این چالش اساسی ایست که شرکت های کوچک و بزرگ و عمومی و خصوصی با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

سرویس کال بک چیست؟

راه حل تمام این مشکلات، یک سرویس کال بک قدرتمند و متعهد است. به لطف یک سرویس منعطف، با نصب و رابط کاربری آسان، هرچه نیاز دارید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. و برای سرویس های یادآور تماس،‌ زمانبندی همه چیز است! یک سرویس کال بک حرفه ای نیازمند عملکرد حرفه ای در زمینه های زیر می باشد:

  • سرویس های یادآور قرار های ملاقات و یادآور تماس
  • همراهی با مشتری
  • تماس های پیگیری سرویس کال بک
  • برقراری، پردازش و تحلیل تماس های پشتیبانی خدمات مشتری
  • و بسیاری دیگر…

سرویس کال بک چیست

درباره سرویس کال بک

کال بک سرویسی است که برای شرکت ها، سازمان ها و موسساتی که با حجم زیادی از تماس در بازه زمانی کوتاهی مواجه هستند طراحی شده است. با سرویس کال بک می توانید صف های تماس تشکیل دهید تا دیگر نیازی نباشد مشتریان تلفن به دست منتظر بمانند تا نوبتشان بشود.

سرویس کال بک از ویژگی های افزوده ای همچون تماس با شماره، سیستم گزارش و ارائه آمار، و برنامه دهی و ایجاد زمانبندی برای کال بک برخوردار است. اگر شرکتتان نیاز به خدمات بیشتری دارد می توانید سرویس “کال بک پلاس” را خریداری کنید. از جمله ویژگی های این سرویس، قراردهی دو ادمین جهت شناسایی مشتریان از طریق شماره امنیتی عمومی و تشخیص و مسدود کردن مزاحمان تلفنی می باشد. 

ظرفیت بالای ارائه دهندگان سرویس کال بک با سورس خارجی می تواند مزیت های بزرگی به شرکت شما عرضه کند. آیا حجم بالای مشتریان روی سرویس پشتیبانی شما تاثیر منفی می گذارد؟ آیا فکر می کنید حضور چند اوپراتور حرفه ای در دسترس می تواند بار فشار بالای پشتیبانی مشتریان را از دوشتان بردارد؟ می توانید از سرویس های خودکار و یا دستیار های زنده استفاده کنید تا جان دوباره ای به سرویس کال بک تان ببخشید.

سرویس کال بک برای کار کردن به مشتریانی با شماره تلفن های حفاظت نیاز دارد. یعنی مشتریان باید با رضایت شماره تلفنشان را وارد سیستم کنند، در غیر این صورت سرویس کار نخواهد کرد. از طریق سیستم کال بک به مشتری پیشنهاد می شود تا زمانی برای تماس گرفتن با آن ها مقرر شود، بدین صورت مشتری می تواند بدون نیاز به انتظار پشت خط، به کار های دیگرش برسد.

  • یک سرویس وِب-محور برای مدیریت صف های تماس
  • با سرویس کال بک شرکت می تواند تماس گیری با مشتریانش را برنامه ریزی کند.
  • سرویس کال بک ابزاریست تا مدیریت وظایف روزانه کارمندان را بهینه سازی کند.
  • می توانید رو سرویس کال بک تان پیام خوش آمد گویی ضبط کنید.
  • با سرویس کال بک هم در زمان صرفه جویی خواهید کرد و هم دیگر هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.

همه چیز درباره سرویس کال بک

کال بک، سرویسی برای سرپرستان

می توان گفت کال بک افزونه ای بر سرویس های پی بی ایکس ابری می باشد. ابزاری کارآمد برای سرپرستان، وقتی حجم کاری در لحظه به دلیل ترافیک تماس های دریافتی ممکن است بسیار شدید آزاردهنده شود. این سرویس ابزاری برای شرکت ها و سازمان هاییست که می خواهند به خدمات ارائه شده به مشتریانشان ساختار و نظم ببخشند.

سرویس کال بک همچنین شامل یک ابزار آنالیز می باشد که به عنوان یک افزونه با سرویس اصلی قابل ادغام است.با این ابزار می توان هم تماس های ورودی و هم تماس های خروجی را تجزیه و تحلیل کرد. اینگونه تمام تماس ها قابل مدیریت و بررسی بوده و سرپرستان می توانند به تاثیرگذار ترین عملکرد خود برای جلب رضایتمندی مشتری برسند.

سرویس کال بک ابزاریست برای شرکت هایی که همیشه در دسترس نیستند، اما می خواهند فرصتی برای تماس با مشتریانشان در موعد مورد نظر رضایت مشتری داشته باشند. اگر مشتریان زمان تماس گیری پیشنهاد شده توسط شرکت را نپسندند می توانند آن را رد کنند و شرکت زمان جدیدی به آن ها پیشنهاد می کند.

ساختن صف با سرویس کال بک

با سرویس کال بک صف های متفاوت بسازید

با سیستم کال بک هم شرکت ها و هم سازمان ها قادر به ایجاد صف های متفاوت خواهید بود. مثلاً یک مرکز سلامت می تواند یک صف برای تمدید نسخه، یک صف برای توصیه های پزشکی، یک صف مخصوص بیماری های حاد و یا دیگر موارد مورد نظر ایجاد کند. 

با استفاده از سیستم ایجاد صف های متفاوت، شرکت ها و سازمان ها می توانند انتخاب کنند که کدام سرپرستان بسته به تخصصشان به کدام دسته از سوالات پاسخ دهند. همچنین سرویس کال بک از دیدگاه شرکت ها ابزاری جهت بهینه سازی کارمندان در راستای استفاده از ویژگی ها و توانایی های آن ها در زمینه هاییست که منجر به بهترین بازخورد از طرف مشتری شود.