در متن زیر عناصر سازنده ای وجود دارد که می توانید هنگام اجرای CPaaS در تنظیمات ارتباطی خود از آنها استفاده کنید.

آنها از Voice API ، SMS ، Fax API ، API Meetings Online ، API های پیام رسانی تیم و API های داده برای افزودن ویژگی های ارتباطی به نرم افزارهای تجاری استفاده می کنند.

در متن زیر عناصر سازنده ای وجود دارد که می توانید هنگام اجرای CPaaS در تنظیمات ارتباطی خود از آنها استفاده کنید.

تماس های صوتی خروجی

می توانید از API صوتی استفاده کرده و تماس های خروجی را به پشته ارتباطات خود تعبیه کنید. برای مقیاس بالا و پایین بر اساس نیاز شما بسیار مناسب است و تقریباً بلافاصله می توانید شماره تلفن و ویژگی های تماس جدید را دریافت کنید.

Voice API برای تماس های خروجی ایده آل است درصورتی که نیاز دارید سریع با یک محیط متغیر سازگار شوید و ظرفیت تماس خود را کم یا زیاد کنید.

مسیریابی تماس ورودی

مسیریابی تماس ورودی

با مسیریابی تماس پردازش تماس ورودی خود را آسان کنید. از طریق وب بوک کار می کند. وقتی تماس برقرار می شود ، یک وب هوک ایجاد می شود و سیستم مجموعه ای از دستورالعمل ها را در مورد کار با تماس دنبال می کند.

این دستورالعمل ها می توانند جهت گیری تماس به گیرنده خاصی باشند تا بتوانید نحوه رسیدگی به تماس های ورودی مفید را در فصول شلوغ شخصی سازی و ساده کنید.

تماس مبتنی بر WebRTC

تماس مبتنی بر WebRTC

WebRTC یک چارچوب آزاد و رایگان برای وب است که امکان برقراری ارتباط در زمان واقعی (RTC) را در مرورگرهای وب و برنامه های تلفن همراه با استفاده از API فراهم می کند.

برخی از ارائه دهندگان CPaaS راه حل WebRTC را به عنوان بخشی از خدمات خود ارائه می دهند. با استفاده از آن می توانید ارتباطات صوتی و تصویری را در تنظیمات ارتباطات خود جاسازی کنید. به این ترتیب می توانید ویژگی هایی مانند کنفرانس ، ضبط ، رمزگذاری ، صف تماس و موارد دیگر را اضافه کنید.

پیام کوتاه

می توانید ارتباطات پیامکی را در نرم افزار خود ایجاد کنید تا بتوانید اعلان ها ، هشدارها و موارد دیگر را از طریق شماره کسب و کار خود ارسال کنید.

در صورت نیاز ، می توانید پیام های دو طرفه را نیز در تنظیمات خود ایجاد کنید و پاسخ دادن به مشتریان را برای شما آسان کند. SMS API همچنین به شما امکان می دهد پیام های متنی گروهی ارسال کنید ، گردش کار را به صورت خودکار انجام دهید و ببینید آیا هر پیام تحویل و باز شده است یا خیر.

SIP ترانکینگ درخواستی

SIP ترانکینگ درخواستی

ترانکینگ SIP به زیرساخت ارتباطی مبتنی بر IP شما ارتباط می دهد. اگر نیاز شما به ظرفیت مکالمه تغییر کند ، ترانکینگ SIP بر اساس تقاضا انعطاف پذیر است و با تغییر نیاز شما افزایش یا کاهش ظرفیت را آسان می کند.

ویژگی هایی که با ترانکینگ SIP خواهید داشت به ارائه دهنده CPaaS که انتخاب می کنید بستگی دارد.

پیام رسانی تصویری و چندرسانه ای

SMS API همچنین از ارسال و دریافت تصاویر ، فیلم ها و بسیاری دیگر از قالب ها و پرونده های رسانه ای پشتیبانی می کند.

همه ارائه دهندگان CPaaS MMS را به عنوان بخشی از راه حل خود ارائه نمی دهند. آنهایی که اغلب در پیشنهاداتشان برای ارسال و دریافت شماره های بین المللی پیام های MMS ، گزینه های ذخیره سازی رسانه ، تبدیل پرونده و اندازه پرونده متفاوت هستند.

پوشاندن شماره

پوشاندن شماره تلفن شما را قادر می سازد بدون افشای شماره تلفن دو طرف ، مانند نماینده و مشتری ، به یکدیگر متصل شوید.

پوشاندن شماره، یک راه عالی برای محافظت از هویت مشتری شما ، حفاظت از اطلاعات حساس و اطمینان از امنیت و حریم خصوصی همه است.

هنگامی که یک کاربر با یک شماره تلفن مجازی تماس می گیرد و پنهان سازی شماره اعمال می شود ، فقط سیستم عامل CPaaS به شماره تلفن های شرکت کنندگان در تماس دسترسی دارد.

CPaaS از موارد و مثال هایی از این مسئله استفاده می کند.

CPaaS به مشاغل کمک می کند تا رویکردی همه جانبه در ارتباطات خود داشته باشند. با انجام این کار ، آنها می توانند به طور کارآمد در داخل ارتباط برقرار کرده و تجربه یکپارچه از مشتری را ایجاد کنند.

عملکردهای اصلی CPaaS

عملکردهای اصلی CPaaS

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید عملکردهای اصلی CPaaS را در تجارت خود پیاده سازی کنید.

تأییدهای انتصاب و به روزرسانی های انجام شده

CPaaS برای پیام هایی مانند تأیید و یادآوری قرار ملاقات ، تأیید سفارش و اطلاعات ردیابی تحویل بسیار مناسب است.

اجرای این پیام ها می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد. آنها می توانند قرارهای از دست رفته را کاهش دهند ، ارتباطات و رضایت مشتری را بهبود بخشند و دیگر نیازی به ارسال دستی یادآوری و به روزرسانی ندارند.

با انجام این فرایند ، شما کارمندان مرکز تماس خود را قادر می سازید تا به جای پرداختن به تماس های پشتیبانی مشتری ، روی فروش جدید تمرکز کنند.

پیام های تأیید و به روزرسانی برای مراقبت های بهداشتی ، تحویل غذا ، تجارت الکترونیکی و هر صنعتی که به مدل اشتراک و پرداخت های مکرر متکی باشد بسیار مناسب است.

تقلب و تخلف تخفیف

با استفاده از CPaaS می توانید یک لایه امنیتی اضافی برای مشتریان خود ایجاد کنید. برای ارسال به مشتریان خود می توانید این کار را با پیام کوتاه انجام دهید:

  • گذرواژه های یکبار مصرف (OTP) برای تأیید هویت کاربر
  • کدهای احراز هویت دو عاملی برای تأیید ورود به سیستم
  • اطلاعات پرداخت تلفن همراه را ایمن کنید

این مورد استفاده برای هر صنعتی که مشتری با آن اطلاعات شخصی خود داشته باشد و یا پرداخت آنلاین انجام دهد ، کار می کند. خرید آنلاین ، ابزارهای نرم افزار مصرفی و تجاری و بانکداری شخصی تنها چند نمونه از این موارد است.

پیام رسانی متمرکز بر حریم خصوصی

CPaaS به مشاغل اجازه می دهد پیام های حساس را به اشتراک بگذارند و به صورت خصوصی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

اطلاعاتی مانند اعلان های تحویل کارت اعتباری ، تمدید خط مشی و به روزرسانی ها همیشه باید ایمن بوده و به مشتریان آرامش خاطر دهند. با CPaaS ، این می تواند ایمن و بدون اصطکاک باشد.

CPaaS برای اهداف امنیتی برای صنایعی مانند بانکداری ، مراقبت های بهداشتی ، بیمه ، مدیریت دارایی و سایر صنایع که به طور منظم اطلاعات حساس را کنترل می کنند ایده آل است.