مدیریت تماس های دریافتی نقش پررنگی در تعیین موفقیت یا شکست شما در حیطه های مهمی همچون پشتیبانی از مشتری، رضایت مشتری، و فروش دارد. برای همین است که بسیاری از شرکت ها مدام به دنبال یافتن راهی آسان تر، تاثیرگذارتر، و کم هزینه تر برای ارتباط با مشتریان شان هستند. یکی از مهم ترین دستاورد های حاصل این جستجو چیست؟ ظهور سرویس تلفنی صدا بر آی پی (وُیپ VOIP).

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.
برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

طرز کار این سرویس بسیار ساده به نظر می رسد: استفاده از اینترنت یرای تعیین مسیر تماس به جای استفاده از شبکه های تلفن سوئیچ شده ی عمومی (PSTN). بنابرابن تفاوت ویپ VOIP این است که به شما اجازه می دهد برای برقراری تماس هایتان از اینترنت استفاده کنید. نتیجه ی این تغییر بسیار فراتر از چیزیست که فکرش را می کنید. ویپ VOIP ظرفیت، تطبیق پذیری و قیمتی ارائه می دهد که به سادگی می توان گفت PSTN ها به هیچ وجه قادر به رقابات با آنها نیستند. حال آیا بنظرتان این تغییر یزرگ در سیستم تلفنی کسب و کارتان واقعا ارزش وقت و انرژی ای که باید صرفش کنید را دارد؟ ما اینجا برایتان ۶ نشانه شرح داده ایم که اگر مشمول حال شما بشوند یعنی “بله” این تغییر بهترین گزینه ی موجود برای شماست:

برقراری تماس های بین المللی بخش جدا نشدنی و پرتکرار کسب و کار شماست

هزینه ی تماس های بین المللی روز به روز در حال افزایش است. برای اینکه از پس این هزینه ها بر بیایید، باید سود و اهداف و افق های خود را محدود کنید. خوشبختانه تماس های برقرار شده از طریق وب مشمول نرخ تماس های بین المللی نمی شوند. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود ویپ VOIP ابزاری مناسب برای صرفه جویی در هزینه های تماس های تلفنی باشد همین است.

تنها صدا پاسخگوی نیاز های مخابراتی تان نیست

کمک کردن به مشتریان و جوش دادن معامله بسیار آسان تر است وقتی اطلاعات مشتری همیشه آماده ی به اشتراک گذاری باشد. و به همان اندازه که تماس ها موثرند، تکمیل آنها با عکس ها، ویدیو ها، اسکرین شات ها، مدارک، فکس ها و غیره می تواند مرکز ارتباط با مشتری تان را به مرحله ای تازه از حرفه ای بودن برساند. از آنجا که سرویس صدا بر آی پی از اتصال وب استفاده می کند، به اشتراک گذاری این دست از اطلاعات بسیار آسان و ساده شده است.

می خواهید چند خط تلفن را با یک شماره تلفن ادغام کنید

کسب و کار هایی که شمار قابل توجهی تماس دریافتی دارند بالاخره تصمیم می گیرند برای تمام تلفن هایی که دارند تنها از یک شماره تلفن استفاده کنند. این سیستم تجربه ی آسان تر و لذتبخش تری برای مشتری به ارمغان می آورد؛ اما در عین حال فراهم کردن آن می تواند دردسری بزرگ برای صاحبان کسب و کار باشد (بخصوص اگر بخواهند تلفن های همراه و خطوط تلفن دفتری را باهم ادغام کنند). خوشبختانه سیستم صدا بر آی پی توانسته این سرویس را با قیمتی معقول در اختیار کسب و کار ها قرار دهد.

نمی خواهید از تجهیزات گران قیمت و پیچیده برای مدیریت مرکز تماس تان استفاده کنید

سیستم ویپ VOIP نیز مانند هر سیستم دیگری نیاز به تجهیزاتی برای بهره وری دارد. اما بر خلاف همتایان قدیمی خود، این تجهیزات به سادگی در دسترس بوده و رابط کاربری بسیار آسانی دارند. حتی اگر به تازگی کسب و کار خود را راه انداخته اید و بودجه چندانی برایتان باقی نمانده است می توانید به جای صرف هزینه برای خریداری تلفن های ویپ VOIP، در شروع از یک نرم افزار سافت فون روی کامپیوتر یا لپ تاپ تان و یک هدست، یا نرم افزار های ویپ VOIP روی تلفن همراه یا تبلت تان استفاده کنید.

به قابلیت های ویژه برای ارتقاء عملکردتان نیاز دارید.

در دسترس بودن اطلاعات مشتری می تواند پاسخ دهی تان به نیاز آن ها را بسیار سرراست تر و تاثیرگذارتر کند. به این خاطر است که قابلیت هایی همچون آی دی کالِر، لیست مخاطبین، صندوق پیام های صوتی، و شماره های مجازی اضافه می توانند سرمایه گذاری های هوشمندانه ای برای کسب و کارتان باشند. ضبط تماس، گزارش تماس، و پورتال وب لوکی نمونه هایی از ویژگی های شگفت انگیزی هستند که ویپ VOIP را به گزینه ای بی نظیر برای هر نوع کسب و کاری، در هر ابعادی تبدیل می کنند.

مسئول مدیریت نیروی کار دور کار هستید.

ارتباطات یکپارچه مانند ویپ VOIP ، به کارمندان تان اجازه می دهند از هر کجا به تکنولوژی و اطلاعاتی که برای انجام کارشان نیاز دارند دسترسی داشته باشند. این می تواند به صرفه جویی های بزرگ، بالا رفتن سطح رضایت کارمندان، و بسیار نتایج مثبت دیگر منجر شود.