آیا مشتریان شما در دستیابی به برند شما مشکلی دارند؟ در دنیای VoIP ، ابزارهای مختلفی مانند سیستم های تلفن گویا و نرم افزار اختصاصی مرکز تماس وجود دارد تا اطمینان حاصل شود مشتری شما به کمک درست می رسد ، اما در موارد اضطراری یا زمانی که نمایندگان شما از راه دور کار می کنند ، چه کاری باید انجام دهید؟ در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، مشاغل مجبور شدند به نیروی کار از راه دور اعتماد کنند ، اما خوشبختانه ، بسیاری از ارائه دهندگان ابزار کار از راه دور COVID-19 را برای سهولت در انتقال ارائه دادند.

دایورت از راه دور ، که گاهی اوقات توسط ارائه دهندگان RCF نیز نامیده می شود ، به مدیران و کاربران فردی امکان می دهد تماس را به سرعت به شماره های جدید ارسال کنند تا نیازهای مشتری همیشه برآورده شود ، و این کار سریع انجام می شود. بخاطر بسپارید ، تماس های از دست رفته فرصت های از دست رفته هستند ، بنابراین برای ماندن در جلو باید ویژگی های قدرتمند تماس تلفنی را پیاده سازی کنید.

دایورت از راه دور چیست؟

دایورت از راه دور چیست؟

از طریق دایورت از راه دور تماس تلفنی ، خطوط ارتباطی خود را به هم متصل می کنند تا مشتریان بتوانند با همان شماره تماس بگیرند و در مکان های مختلف به نمایندگی برسند. هر تماس ورودی با همان شماره را می توان به دفتر دیگری یا تلفن همراه ارسال کرد که در آن شخصی برای رفع نیازهای تماس گیرنده در دسترس خواهد بود.

وقتی سیستم دایورت تماس شما کارآمد باشد ، حتی در صورت محدود بودن کارمندان در دفاتر کار ، تماس ها از دست نخواهند رفت. اگر مشتریان در هر زمان می توانند با شما تماس بگیرند و آنها از ارتباطی که برقرار کرده اند راضی هستند ، اگر نمایندگی در مدت زمان تماس آنها غیرقابل دسترسی باشد ، شرکت شما پیشگویی می کند که ممکن است گزینه دیگری پیدا کرده باشد. آمار بهینه شده خدمات به مشتری بستگی به این دارد که مشتری شما به طور مداوم به برند شما برسد و ارسال تماس از راه دور یک نقطه تماس قابل اعتماد با نماینده شما را تضمین می کند.

چه مزایایی را برای تجارت فراهم می کند؟

چه مزایایی را برای تجارت فراهم می کند؟

دایورت مکالمه توسط مشاغل کوچکی به عنوان شرکت های نوپا و به اندازه شرکت هایی که حضور چند ملیتی دارند استفاده می شود. دلیل این امر این است که ارسال تماس مزایای قابل توجهی از جمله افزایش در دسترس بودن برند شما و توانایی تلفیق تماس در چندین مکان فیزیکی را به همراه دارد. به اکثر سیستم های تلفنی اداری موجود متصل می شود و سرویس می دهد به عنوان راهی برای ارتقا service خدمات مشتری بدون هزینه های بی مورد ، سخت افزار زیاد یا عوامل اضافی.

شما به راحتی قادر به انجام این کار بدون این فناوری مدیریت تماس نیستید. قانع نشده اید؟ بیایید نگاهی عمیق تر به مهمترین مزایا داشته باشیم:

  • در دسترس بودن پیشرفته
  • به دفاتر متعدد دسترسی پیدا کنید
  • راحت برای مشتریان
  • انعطاف پذیری برای هر شماره تلفن
  • هیچ سخت افزار جدیدی لازم نیست

بهترین روشهای دایورت از راه دور چیست؟

بهترین روشهای دایورت از راه دور چیست؟

کسب و کار شما از این عملکرد استفاده می کند ، روش های بهتری وجود دارند که باید برای حرفه ای ماندن دنبال کنید. این جنبه از سیستم تلفنی شماست که مشتریان شما را به مکان مورد نیاز برای حل تماس خود متصل می کند.

  • نام تجاری خود را برجسته کنید
  • منوهای کوتاه تلفن گویا ایجاد کنید
  • مقادیر Timeout را کوتاه نگه دارید
  • سیستم خود را به روز نگه دارید
  • نحوه استفاده از آن در موارد اضطراری

داشتن یک تماس از راه دور در محل کار، خود باعث می شود که کار در مواقع اضطراری که می تواند تماس را در کل ساختمان خاموش کند ادامه یابد. در صورت فعال بودن ، تماس های دریافتی به تلفن دیگری یا مجموعه ای از تلفن ها هدایت می شوند که نمایندگان به تماس پاسخ می دهند.

اکثر شرکت های بزرگ یک شماره برگشت در مرکز دیگری دارند که در صورت عدم موفقیت تماس در یک مرکز ، تماس ها به آنها ارسال می شود ، اما تماس ها را می توان به تلفن های همراه نیز هدایت کرد. این عملکردی است که برای کسب و کارهایی که به کارمندان خود نیاز دارند تا مدتی از راه دور کار کنند بسیار مفید است. در طی شیوع ویروس کرونا ویروس ۲۰۲۰ ، این امر شیوع بیشتری پیدا کرد ، اما شرایط دیگر ممکن است اکثر کارمندان را به کار از راه دور ملزم کند ، بنابراین یک شرکت بزرگ باید آماده این کار شود تا تماس ها همچنان دریافت شود.

تماس های دریافتی همچنین به یک پیام خودکار هدایت می شود که به مشتری جزئیات آنچه را که اتفاق می افتد می دهد و به او این امکان را می دهد که در مدت زمان مشخصی برای شخصی پیام ارسال کند. این چیزی نیست که مشاغل با حجم تماس زیاد اغلب در نظر بگیرند ، اما اگر تماس ها کم باشد ، بازگشت تماس ها و جلوگیری از گرفتار شدن نمایندگان با گرفتن تماس های ورودی از چندین مرکز می تواند مفید باشد.