ISDN BRI را می توان یک نوع پیکربندی برای شبکه دیجیتال خدمات مجتمع یا همان ISDN دانست که برای استفاده در خطوط مشترک مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید با استفاده از استاندارد BRI به پروتکل ISDN دسترسی داشته باشید. این ویژگی به خصوص برای VOIP مورد استفاده قرار می گیرد و ما قصد داریم در این خصوص اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. امروزه استفاده از این استاندارد جایگزین استاندارد Philips شده است و می تواند در زیرساخت های تلفنی مورد استفاده قرار گیرد. استاندارد BRI را می توان یکی از مهم ترین استانداردهای مورد نیاز برای استفاده در محیط های مختلفی دانست که در دسترس شماست و می توانید با استفاده از این قابلیت به خصوص در محیط های کوچک و منازل استفاده داشته باشیم و در واقع این تکنولوژی می تواند کاربرد گسترده ای داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این مورد با شما در میان بگذاریم که قطعا تواند برای شما مفید واقع شود.

استاندارد BRI

از استاندارد BRI چطور استفاده می شود؟

استاندارد BRI را می توان دو کانال داده حامل دانست که به عنوان کانال B شناخته می شوند و با سرعت ۶۴ کیلوبیت بر ثانیه و همچنین یک کانال دلتا به عنوان کانال D با سرعت ۱۶ کیلوبیت بر ثانیه مورد استفاده می کند و قابلیت استفاده از این دو کانال را برای ما مورد استفاده می باشد. در واقع ما می توانید از کانال B برای صدا و همچنین کانال D برای ترکیب صدا و تصویر استفاده داشته باشیم. در ادامه توضیحاتی که در خصوص استاندارد BRI شایان ذکر است را می توان استفاده از کنترل و سیگنالینگ برای شبکه های بسته X.25 دانست. همچنین کانال B 2 می تواند برای اتصال کانال ها مورد استفاده باشد و همچنین سرعت کلی داده های مورد استفاده در آن برابر با ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه مورد استفاده می باشد. با استفاده از سرویس BRI ISDN شما می توانید در مجتمع های مسکونی و مشاغل کوچک از ویپ و همچنین امکانات اتصال مختلف استفاده داشته باشید و در واقع می توان گفت که این استاندارد می تواند بسیار مفید واقع شود. استاندارد BRI توسط AIA تایید شده می باشد و از این روی حجم استفاده از این استاندارد روز به روز در حال گسترش می باشد. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید، در ادامه بیشتر در این خصوص با شما صحبت خواهیم داشت و اطلاعات بیشتری را در این زمینه با شما در میان می گذاریم.

تفاوت های استاندارد BRI و استاندارد Philips

تفاوت های استاندارد BRI و استاندارد Philips

بر اساس استاندارد BRI می توان گفت که این استاندارد در واقع نوعی اختراع به شمار می رود و استفاده بدون ذکر این نام می تواند یک تخلف محسوب شود. در واقع اگر بخواهیم به تفاوت های استاندارد BRI و Philips بررسی کنیم باید بدانیم که استاندارد Philips دارای دقت بالاتری می باشد ولی همچنان نمی تواند در زمانی که از استاندارد BRI استفاده می کنیم کارایی داشته باشد و از این روی می توان گفت که دو استاندارد از نوع BRI و Philips دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و برای این مسئله باید توجه داشته باشید که این ویژگی دارای اهمیت بسیار زیادی است. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند می تواند بسیار مناسب به شمار رود. این استاندارد امروزه در VOIP و ارتباطات دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و شما می توانید از این خدمات استفاده داشته باشید. استاندارد BRI نسبت به Philips پیچیدگی های کمتری دارد و همچنین می تواند گزینه ای مطلوب برای شما به شمار رود. این خدمات به صورت حرفه ای ارائه می شود و در دسترس شما می باشد.

استاندارد BRI در ویندوز و ویژگی های آن

استاندارد BRI در ویندوز و ویژگی های آن

برای کسانی که قصد دارند از این استاندارد در ارتباطات نظیر VOIP استفاده داشته باشند می توان گفت که روش های مختلفی در دسترس می باشد. به طور کلی می توان گفت که نصب این استاندارد برای ویندوز و مدیریت آن بسیار ساده است و همچنین با استفاده از این استاندارد در ویندوز می توانید کلاینت های اندروید و iOS را مدیریت کنید. همچنین پیکربندی های مربوط به تلفن ها و ترانک ها به صورت مستقیم انجام می شود و شما می توانید از این ویژگی ها استفاده داشته داشته باشند. در ادامه بررسی ویژگی های این استاندارد می توان به قابلیت استفاده در فن آوری VOIP اشاره داشت. همچنین قابلیت آموزش و پشتیبانی در نصب و راه اندازی به صورت رایگان و همچنین استفاده از آن به عنوان یک ISTP باعث شده است تا کاربران بسیاری نسبت به استفاده از این استاندارد ترغیب شوند. در صورتی که سوالی در این خصوص داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در این خصوص در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

کلام آخر

استاندارد BRI را می توان یکی از مهم ترین ویژگی هایی مورد نیاز برای تمامی ارتباطات دانست که در مراکز کوچک مورد استفاده است. در این مقاله ما به بررسی این استاندارد پرداختیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید و می خواهید بیشتر با این تکنولوژی آشنا شوید می توانید این مقاله را مطالعه کنید. در واقع نسل های جدید ارتباطات با توجه به استانداردهای تعریف شده می توانند کارآمد تر باشند و در یک منزل و یا کسب و کار کوچک می توانیم از این استاندارد استفاده داشته باشیم. ما در این مقاله همچنین به بررسی تفاوت های استاندارد Philips و BRI پرداختیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که قطعا می تواند برای شما مفید واقع شود. در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشید نیز می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و سوالات خود را در این زمینه بپرسید.

خدمات ارائه شده در زمینه استاندارد BRI می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد تا بتوانید از نسل جدید ارتباطات استفاده داشته باشید. این خدمات در نهایت می تواند به شما کمک کند تا ارتباطات خود را محافظت شده، با کیفیت بالا و در نهایت با بهترین کارایی داشته باشید.