یکی از کلماتی که این روزها در زمینه ارتباطات به شدت شنیده می شود و در دنیای تکنوکرات معروف شده است نرم افزار کامیلیو می باشد. اما نرم افزار کامیلیو Kamailio چیست؟
نرم افزار کامیلیو یک نرم افزار ارتباطی از سرور ser  می باشد و مجوز Gpl را دارد. با استفاده از نرم ‌افزار کامیلو می‌توانید هزاران تماس را در ثانیه تنظیم کنید. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار این امکان را دارید که سیستم عامل های بزرگ و Voip  های بزرگ را بی ‌درنگ و فوق العاده سریع در شبکه ارتباطات وصل کنید. نرم افزار کامیلیو را ابتدا سال ها پیش با نام، openser می شناختند اما پس از تغییراتی که در آن ایجاد شد به نرم افزار کامیلیو تغییر نام داد. در واقع این نوع نرم افزار از نرم افزار های مدیریت تماس محسوب می شود. البته از کامیلیو شما می توانید برای مدیریت تماس در webrtc و ویپ استفاده کنید. در فضا دیگری مثل مدیا سرور ها هم می توان تحت شرایطی از این نرم افزار استفاده نمایید. تا به اینجا آشنایی مختصری با نرم افزار کامیلیو پیدا کردیم. اما مطمئنا شما هم علاقه دارید تا با کارکرد ها و ویژگی های این نوع از نرم افزار ها بیشتر آشنا شوید و بدانید مهم ترین فایده نرم افزار کامیلیو Kamailio چیست؟ برای رسیدن به این موضوع پیشنهاد می کنم ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید تا از اطلاعات گفته شده استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی های نرم افزار کامیلیو

مهم ترین ویژگی های نرم افزار کامیلیو (Kamailio) چیست؟

نرم‌افزار کامیلیو دارای ویژگی های زیادی می باشد. طبیعتاً شما هم مثل ما دوست دارید بدانید مهم ترین ویژگی های نرم افزار کامیلیو Kamailio چیست؟
یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزارها این است که از سوئیچ رایگان برخوردار می باشند. از نظر مقیاس پذیری هم، نرم افزار ‏کامیلیو می تواند در ثانیه ۵۰۰۰ تماس را تنظیم و مدیریت کند و ارتباط آن ها را با کمترین هزینه برقرار سازد. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نرم افزار این است که می توان از آن برای گسترش سرویس API و ترکیب آن با سرویس وب استفاده کرد. از طرفی استفاده از نرم ‌افزار کاملیو برای ایجاد ارتباط پیام رسان ها و ارتباط دستگاه به دستگاه بسیار مناسب است و کار با آن بسیار راحت تر انجام می شود. یکی دیگر از ویژگی های مهم این نرم افزار ها این است که می‌تواند برای شما مسیریابی را با حداقل هزینه انجام دهد. از این نرم‌افزار شما می‌توانید برای احراز هویت و مجوز هم استفاده کنید. از نرم افزار کامیلیو می توان‌ برای احراز هویت و مجوز هم استفاده کرد. حتی جالب است که شما می‌توانید در برنامه ‌های حسابداری هم از این نرم افزار استفاده کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که هزینه استفاده از این نرم ‌افزار بسیار پایین و مناسب می باشد. این نرم افزار از ویژگی های بسیار زیاد دیگری هم برخوردار است که امکان گفتن آن ها در این مطلب وجود ندارد. در مجموع استفاده از این نرم‌ افزار می ‌تواند فواید بسیار زیادی برای شما داشته باشد.

دلایل مناسب بودن نرم افزار کامیلیو

دلایل مناسب بودن نرم افزار کامیلیو (Kamailio) چیست؟

موارد گوناگونی در تولید نرم افزار کامیلیو  وجود دارند که باعث شده است این نرم افزار برای شما مناسب باشد. اما فاکتور های موفقیت نرم افزار کامیلیو Kamailio چیست؟
اولین مورد مهم در مورد  این نرم افزار این است که آن ها با استفاده از زبان برنامه نویسی C تولید شده‌اند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در ساخت نرم ‌افزار کامیلیو همچنین از یک پایگاه داده قوی و مناسب بهره برده شده است. تیم توسعه که بر روی این نرم ‌افزار فعالیت می کردند یکی از بهترین و بزرگترین تیم‌های توسعه در سطح جهان محسوب می‌شوند. هم چنین نرم افزار کامیلیو برخلاف بسیاری دیگر از نرم افزار هایی که در زمینه ارتباطات تولید شده‌اند همواره تلاش کرده است روند توسعه خودش را به صورت مداوم ادامه دهد. در شرکت تولید کننده نرم افزار کامیلیو افراد زیادی در حال فعالیت هستند و تنها در هیئت مدیره این شرکت ۳۴ عضو فعال وجود دارد. همواره نرم افزار کامیلو مورد اقبال عمومی واقع شده است و رضایت حداکثری را در پی داشته است. البته ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه مطمئن شوید گفته های ما در مورد این نرم افزار به طور کامل صحیح می باشد. شما اگر به قسمت نظرات نرم ‌افزار کامیلیو مراجعه کنید با تعداد بسیار زیادی از نظرات مثبت مواجه خواهید شد که این نشان از صحت گفته ‌های ما دارد.

مزایای استفاده از نرم افزار کامیلیو

مزایای استفاده از نرم افزار کامیلیو (Kamailio) چیست؟

مطمئنم شما هم دوست دارید بدانید که مهم ترین مزایای نرم افزار کامیلیو Kamailio چیست؟
این نوع نرم افزار از ویژگی های بسیار زیاد و مزایای متنوعی برخوردار می باشد. اولین مزیت مهم این نرم افزارها این است که از SIP  سرور قوی استفاده می‌کند و باعث می شود تا عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. از طرفی این نرم افزار ارتباطی از انعطاف‌ پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشد و یک ارتباط امن را برای شما فراهم می کند. در واقع شما در زمان استفاده از نرم افزار کامیلیو هیچ گونه دغدغه امنیتی نخواهید داشت و در کمال آرامش کار خودتان را پیش خواهید برد. از دیگر مزایای مهم این نرم افزار می توانید به این مورد اشاره کنیم که این نوع نرم افزار از خدمات ارتباطی غنی برخوردار می باشند و شاید به جرات بتوان گفت غنی ‌ترین نرم ‌افزار ارتباطی هستند. از طرف دیگری دیگر مزیت مهم این نرم افزارها بر خلاف بسیاری از نرم افزار های ارتباطی در این است که یک پشتیبانی و نظارت کامل بر روی آن برقرار است و همواره نسبت به عیب یابی آن اقدام می شود. شما با استفاده از نرم افزار ارتباطی کامیلیو در واقع یک ارتباط متقابل ایجاد می کنید. اگر بخواهیم در یک جمله مطلب را جمع بندی کنیم باید بگوییم که اگر به دنبال آن هستید که یک نرم افزار ارتباطی مناسب برای انواع مختلفی از ارتباطات تلفنی و تصویری داشته باشید و کمتر دچار مشکل در این زمینه شوید بهتر است از نرم افزار کامیلیو استفاده کنید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.